روحانی:

مردم نباید به تبلیغات غلط و دشمن شادکن نسبت به کشور اعتنا کنند/ اسلحه و زور در برابر اندیشه پیروز نمی‌شود

حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز در مراسم افتتاح طرح‌های ملی وزارت جهاد کشاورزی گفت: مردم نباید به تبلیغات غلط و دشمن شادکن نسبت به کشور اعتنا کنند. متاسفانه این‌روزها تبلیغات ناروا و غلط بیشتر شنیده می‌شود.

مردم نباید به تبلیغات غلط و دشمن شادکن نسبت به کشور اعتنا کنند/ اسلحه و زور در برابر اندیشه پیروز نمی‌شود
کد خبر: 492661
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۳ ۱۱:۰۷:۰۰

اعتمادآنلاین| رئیس جمهور گفت: مردم نباید به تبلیغات غلط و دشمن شادکن نسبت به کشور اعتنا کنند. متاسفانه این‌روزها تبلیغات ناروا و غلط بیشتر شنیده می‌شود.

به گزارش فارس، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز در مراسم افتتاح طرح‌های ملی وزارت جهاد کشاورزی گفت: این مهم است که در یک روز بیش از 1600 طرح گلخانه‌ای را افتتاح می‌کنیم و مردم ما شاهد هستند که بخش کشاورزی مثل سایر بخش‌ها در حال جهش تولید است و مردم نباید به تبلیغات غلط و دشمن شادکن نسبت به کشور اعتنا کنند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه این‌روزها تبلیغات ناروا و غلط بیشتر شنیده می‌شود، اظهار داشت: مردم باید به آمار و ارقام استان خود و سراسر کشور توجه کنند و بعد هم بدانند همه اینها در شرایط تحریم و جنگ اقتصادی بوجود آمده و در سایه تلاش و ایثار همه مردم و مدیران عزیز بوده است.

روحانی تصریح کرد: تا روز عید غدیر خم این افتتاح‌های پنجشنبه‌ها را ادامه می‌دهیم. ما با افتتاح‌های پنجشنبه‌ها خواستیم به بدخواهان و دشمنان بفهمانیم مدیران کشور در زمان تحریم با تلاش خود طرح ها را به ثمر می‌رسانند.

رئیس جمهور بیان داشت: امروز 13 خرداد در واقع روز رحلت امام است چون شب 14 خرداد این اتفاق افتاد. امام شیوه ویژه ای برای اداره کشور داشت و معمولا دستور کم می‌داد اما در عین حال اندیشه ملی و دینی او برای مردم به طور مرتب پخش می‌شد و این اندیشه باعث می‌شد راه جدیدی برای مدیران باز شود و امام با اندیشه‌های خود باور را در مردم ایجاد می‌کرد.

وی ادامه داد: اقتصاد و کشاورزی با دستور انجام نمی‌شود و اینها تحقیقات و فعالیت‌های دانش بنیان می‌خواهد. امروز همه چیز باید بر مبنای علم و دانش باشد. علم و دانش برنامه و باور را برای ما می‌سازد. امام باورها را افزایش می‌داد و با علم و اندیشه جدیدش گره‌ها را می‌گشود و پیورانش این راه را می‌پیمودند.

روحانی افزود: 15 خرداد این است که اسلحه و زور در برابر اندیشه پیروز نمی‌شود. هیچگاه تفنگ، فشار و زندان نمی‌تـ‌واند راهگشا باشد و جلوی مسیر عقل، خرد و اندیشه را بگیرد.

رئیس جمهور با اشاره به اهمیت خاک و آب در کشور گفت: ما باید مراقب خاک‌خودمان باشیم باید خاک را درست حفظ کرد.

زمین شور را با زهکشی شیرین می‌کنیم. در مساله احیای زمین کار بزرگی در دولت یازدهم و دوازدهم انجام شد و حدود 600 هزار هکتار زمین را در کشور احیا کردیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها