حاجی‌صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

در نظام اسلامی انتخابات بر اساس بصیرت مردم است نه مهندسی انتخابات/ مردم به دلیل مشکلات به ویژه تبعیض‌ها، ناراضی و دلگیر هستند/ تنها نگرانی ما مشکل و وضعیت مدیریت در داخل کشور است/ راه عبور از مشکلات کنونی قهر کردن با صندوق های رای نیست

حاجی‌صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، گفت: باید سطح بصیرتی مردم در حدی افزایش یابد که مردم تحت تاثیر فضاسازی های ایام انتخابات قرار نگیرند و در زیر پرچم هر تبلیغی سینه نزنند.

در نظام اسلامی انتخابات بر اساس بصیرت مردم است نه مهندسی انتخابات/ مردم به دلیل مشکلات به ویژه تبعیض‌ها، ناراضی و دلگیر هستند/ تنها نگرانی ما مشکل و وضعیت مدیریت در داخل کشور است/ راه عبور از مشکلات کنونی قهر کردن با صندوق های رای نیست
کد خبر: 492763
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۴ ۰۷:۱۸:۰۰

اعتمادآنلاین| نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: عده‌ای از جناحی، برای تبلیغات 10 روز آخر انتخابات با پشتوانه سرمایه مادی و شیوه‌های تبلیغی غربی برای سوار شدن بر موج احساسات مردم برنامه جدی دارند که ان‌شاءالله با هوشمندی مردم مواجه خواهند شد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسمی که با حضور اساتید حوزه و دانشگاه در دانشگاه قم برگزار شد، گفت: در دموکراسی غربی، مهندسی انتخابات وابسته به تبلیغات و خواسته های نظام سرمایه داری است و امروز در انتخابات آمریکا منافع اقتصادی دو حزب، قالب مردم را پای صندوق های رای می کشد؛ این در حالی است که در نظام اسلامی اصالت در انتخابات بر بصیرت مردم است و صرف تبلیغات و فضاسازی ها نباید بر اصل بصیرت در انتخاب فرد اصلح تاثیر بگذارد.

وی افزود: بسیاری از فضاسازی های تبلیغاتی صادقانه و درست نیست و افرادی که از تقوای لازم برخودار نباشند در این فضاها سوار شده و آشکارا دروغ گفته و وعده های غیرقابل عمل می کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: باید سطح بصیرتی مردم در حدی افزایش یابد که مردم تحت تاثیر فضاسازی های ایام انتخابات قرار نگیرند و در زیر پرچم هر تبلیغی سینه نزنند.

وی خاطر نشان کرد: انتخابات پیش رو از جنبه امنیت ملی، اقتدار و بسترسازی تحولات عظیم برای بهبود بی اعتمادی ها، دلسردی ها و مشکلات اهمیت بسیاری دارد و در مقابل با کاهش مشارکت، می تواند موجبات سوء استفاده جبهه استکبار را فراهم آورد.

نماینده ولی فقیه در سپاه علت تراشی برای تغییر زمان مناظرات انتخاباتی را از نمونه‌های تغییرات نرم فرهنگی در کشور دانست و گفت: دشمن تلاش دارد ذائقه فرهنگی مردم را تغییر دهد تا با سرگرم سازی آنها به امور دنیوی، مردم را از سنگر و آرمان‌های اصیل انقلاب دور نگه دارد در حالی که سوخت رسان از یک کشور مردم هستند و بدون آنها نمی توان کاری را در کشور به پیش برد.

حاجی صادقی با اشاره به برخی واکنش‌ها و اظهار نظرها به موضوع احراز صلاحیت کاندیداها در دوره جدید انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم به دلیل مشکلات به ویژه تبعیض‌ها، ناراضی و دلگیر هستند و از نهادهای نظارتی انتخابات بویژه شورای نگهبان انتظار دارند همواره بدون مصلحت اندیشی و با پایبندی کامل به موازین و قوانین شرعی مبادرت به اجرای وظایف خود در بررسی و اعلام احراز صلاحیت افراد بپردازند.

نماینده ولی فقیه در سپاه خاطر نشان کرد: در عراق نظام سیاسی آنها بعد از یک دوره کوتاه تمایل به آمریکا، به سمت ایران متمایل شده است و امروز انقلاب اسلامی در اوج اقتدار خود است و دشمن به درستی فهمیده که انقلاب پاسخ متقابلی به ماجراجویی هایی آنها در دریا، هوا، صنعت موشکی وغیره وارد خواهد کرد.

حاجی صادقی اظهار کرد: انقلاب اسلامی از نظر بعد بین المللی در بهترین شرایط قرار دارد و تنها نگرانی ما مشکل و وضعیت مدیریت در داخل کشور است و برخی از مدیران عملا نمی‌خواهند کاری برای مردم و کشور انجام دهند و مشکل فراتر از ندانستن مدیران به اصول و ضوابط مدیریتی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: علت بی انگیزگی مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای، عملکرد ضعیف دولت مردانی است که با تبلیغات ناجوانمردانه می خواهند کاهش مشارکت احتمالی را به پای منتقدین خود و نهادهای دیگر بنویسند و آنها را متهم کنند.

حاجی صادقی افزود: راه عبور از مشکلات کنونی قهر کردن با صندوق های رای نیست، بلکه راهکار عبور از معضلات و نارضایتی های کنونی، حضور پرشور مردم برای بسترسازی تحولات بزرگ در کشور است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها