مجتبی شاکری، دبیرکل جمعیت جانبازان:

رضایی یا کنار می‌رود یا رای مردم کنارش می‌زند

دبیرکل جمعیت جانبازان گفت: محسن رضایی در این دوره هم طبق نظرسنجی‌ها صورت گرفته یک دهم رئیسی هم رای ندارد، در کل رضایی ممکن است خود کناره گیری کند، اما اگر کناره گیری هم نکند آرای مردم و صندوق‌های انتخابات رضایی را کنار خواهند زد.

رضایی یا کنار می‌رود یا رای مردم کنارش می‌زند
کد خبر: 493081
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۶ ۰۷:۵۰:۳۴

اعتمادآنلاین| دبیرکل جمعیت جانبازان گفت: محسن رضایی ممکن است کناره گیری کند، اما اگر کناره گیری هم نکند آرای مردم رضایی را کنار خواهد زد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی شاکری دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی درباره مواضع محسن رضایی نسبت به رقبای اصولگرای خود در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم اظهار کرد: انتخابات حضور متنوع افراد است، نظرات و دیدگاه‌های مختلفی را می‌توانند بیان کنند و محسن رضایی هم نظرات خود را بیان می‌کند، که مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وی افزود: در حال حاضر مردم به دنبال برنامه، کارنامه، کارآمدی و عملیات میدانی نامزد‌ها هستند و کسی را می‌بینند که برنامه داشته باشد و به برنامه‌ها عمل کند. دقت مردم بالاست چراکه مردم علاوه بر اینکه به برنامه‌ها توجه می‌کنند به این نیز توجه می‌کنند که نامزد مربوطه پیش از آن چه قدر به حرف‌های خود عمل کرده است و مناظره‌ها برنامه‌های افراد را نشان می‌دهد.

شاکری ادامه داد: برخورد‌های غیر اخلاقی که در دوره‌های قبل هم اتفاق می‌افتاد مانند متلک گویی‌ها و ... دیگر رای آور نیست، افراد می‌توانند برنامه‌های یکدیگر را نقد کنند و یا بگویند که برنامه خوب است، اما در توانایی اجرایش را ندارید در این حدود نقد نامزد‌ها بر یکدیگر خوب است.

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی درباره کناره گیری محسن رضایی خاطرنشان کرد: محسن رضایی در دوره‌های قبلی انتخابات ریاست جمهوری هم شرکت کرده و سبد رای بالایی نداشته است، حتی در این دوره هم طبق نظرسنجی‌ها صورت گرفته یک دهم رئیسی هم رای ندارد، در کل رضایی ممکن است خود کناره گیری کند، اما اگر کناره گیری هم نکند آرای مردم و صندوق‌های انتخابات رضایی را کنار خواهند زد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها