کد خبر: 493086
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۶ ۰۸:۱۴:۲۶
| |

مرتضی مقتدایی، استاد حوزه علمیه قم:

شرکت حداکثری در انتخابات موجب اقتدار اسلام می‌شود

استاد حوزه علمیه قم گفت: ما باید خودمان مقید به‌حضور باشیم و دیگران را نیز توصیه به‌حضور کنیم، تا شاهد برگزاری یک انتخابات باشکوه همچون گذشته باشیم. عزت و قدرت اسلام و آبروی نظام را شرکت حداکثری مردم پای صندوق‌های رای است.

شرکت حداکثری در انتخابات موجب اقتدار اسلام می‌شود
کد خبر: 493086
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۶ ۰۸:۱۴:۲۶

اعتمادآنلاین| استاد حوزه علمیه قم، عزت و قدرت اسلام و آبروی نظام را شرکت حداکثری مردم پای صندوق‌های رای دانست و گفت: ما باید خودمان مقید به‌حضور باشیم و دیگران را نیز توصیه به‌حضور کنیم، تا شاهد برگزاری یک انتخابات باشکوه همچون گذشته باشیم.

به گزارش ایرنا آیت الله مرتضی مقتدایی بعد از جلسه درس خود در بیت امام (ره) در قم با اشاره به‌انتخابات پیش رو و تهمت‌ها و صحبت‌های ناروایی که به‌نیت دلسرد کردن مردم به‌انتخابات در فضای مجازی منتشر می‌شود اظهار داشت: این برنامه‌ها با هدف این که مردم پای صندوق‌های رای حاضر نشوند از سوی دشمنان طراحی می شود و ما باید به‌این موضوع متوجه و بیدار باشیم.

وی افزود: دشمنان می دانند، اقتدار و قدرت نظام اسلامی، همین حضور و حمایت‌های مردم است و اگر اتفاقی بیفتد که معلوم شود مردم طرفدار انقلاب و نظام نیستند، ضربه بزرگی به‌نظام وارد می شود و دشمن نیز همین را می خواهد که آبروی نظام از بین برود و بگویند مردم دیگر علاقه ای به‌نظام ندارند، از این رو تلاش می کنند مردم را از حضور در انتخابات دلسرد کنند.

رئیس شورای سیاستگذاری حوزه‌های علمیه خواهران ادامه داد: همه مطالبی که از سوی دشمنان نظام در فضای مجازی منتشر می شود در این راستا است که می خواهند نظام اسلامی را ناکارآمد نشان دهند و بگویند نظام اسلامی ایران ‌به‌روز نیست و عقب مانده است و مردم را از حمایت از این نظام منصرف کنند.

وی با بیان این که حضور در انتخابات و توصیه به‌حضور همان گونه که امام راحل بزرگوار و رهبر معظم انقلاب به‌آن تاکید می کنند، یک وظیفه است خاطرنشان کرد: برادران و خواهران روحانی و طلبه باید توجیه کنند مردم را که به‌دروغ‌ها و تهمت‌ها گوش نکنند و حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند.

آیت الله مقتدایی همچنین عزت و قدرت اسلام و آبروی نظام را شرکت حداکثری مردم پای صندوق های رای توصیف کرد و گفت: ما باید خودمان مقید به حضور باشیم و دیگران را نیز توصیه به‌حضور کنیم، تا شاهد برگزاری یک انتخابات باشکوه همچون گذشته باشیم.

وی با تاکید بر این که به‌تهمت‌ها و سخنان ناروایی که در فضای مجازی به‌ انتخابات و شورای نگهبان زده می‌شود باید پاسخ داد، بیان داشت: بسیاری از این سخنان واقعیت ندارد و هدف دشمنان بردن آبروی نظام است، ما باید متوجه این موارد باشیم و فریب دشمن را نخوریم.

رئیس شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران، اطاعت از رهبر معظم انقلاب و مطالبه‌ها و فرمایش‌های ایشان را وظیفه همگانی دانست و افزود: همه وظیفه داریم از رهبری تبعیت کنیم و تلاشمان این باشد که هیچ گاه از خط امام و رهبری منحرف نشویم.

وی در پایان، حضور حداکثری در انتخابات را ضروری دانست و بیان کرد: حالا که ما شناختیم بعد از امام خمینی(ره)، خداوند رهبری حکیم و مدبر به‌ما عنایت کرده که با پشتوانه علمی و دینی کار می کند، باید از ایشان حمایت کنیم و با عمل به‌فرمان‌های رهبری در انتخابات حضور حداکثری و پرشور داشته باشیم.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دومین انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری بیست و هشتم خردادماه برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها