حمید درخشان ،پیشکسوت فوتبال ایران:

بحرین از نظر فنی حریف ما نمی‌شود/ شاید ترابی در ترکیب اصلی قرار بگیرد

پیشکسوت فوتبال گفت: ایران با مهره‌ها و پتانسیلی که دارد می‌تواند بازی یک طرفه‌ای را برابر بحرین به نمایش بگذارد.

بحرین از نظر فنی حریف ما نمی‌شود/ شاید ترابی در ترکیب اصلی قرار بگیرد
کد خبر: 493242
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۷ ۰۷:۵۰:۵۹

اعتمادآنلاین| حمید درخشان با تمجید از عملکرد تیم ملی برابر هنگ کنگ اظهار امیدواری کرد تیم ایران با استراتژی خوبی که کادر فنی برای تیم ملی در نظر گرفته در مقابل بحرین هم پیروزی مهمی را به دست آورد.


به گزارش برنا، پیشکسوت فوتبال ایران درخصوص عملکرد فنی تیم ملی در بازی اول تاکید کرد: در بازی برابر هنگ کنگ بچه ها با وجود نا آشنایی به شرایط جوی، خرابی زمین و عدم برگزاری دیدارهای دوستانه شرایط خوبی را در زمین داشتند و موفق شدند برد خوبی را به دست بیاورند. البته بعضی ناهماهنگی ها هم وجود داشت که ناشی از این بود که بازیکنان زمان کمی را کنار هم بودند و این موضوع تا حدودی طبیعی بود.

ملی‌پوش اسبق ایران با اشاره به بازی مهمی که پیش روی تیم ملی است به خبرنگار برنا گفت: در بحث فنی، جای هیچ بحثی باقی نمی ماند چرا که سطح فوتبال ما با فوتبال بحرین قابل مقایسه نیست. ایران با مهره ها و پتانسیلی که دارد می تواند بازی یک طرفه ای را برابر این تیم به نمایش بگذارد. در بحث این دیدار شرایط غیرفوتبالی هم مطرح است که بچه های ما باید هوشیارانه عمل کنند. ما باید مراقب حاشیه سازی ها و جنگ های روانی احتمالی بحرینی ها باشیم. در گذشته بارها شاهد این بودیم که کشورهای حوزه خلیج فارس در مسائل حاشیه ای برای ما دردسرساز شده اند ولی باید حرفه ای عمل کنیم و اجازه ندهیم حریف در این گونه مسائل بخواهد ما را تسلیم کند.

درخشان درخصوص تغییرات احتمالی ترکیب تیم ملی ایران برابر بحرین افزود: ایجاد تغییرات در اختیار کادر فنی است ولی پیش بینی می شود با توجه به بازی هنگ کنگ و نمایش فوق العاده ای که مهدی ترابی در آن دیدار از خود ارائه داد، این احتمال وجود دارد که در مقابل بحرین شاهد حضور امثال ترابی در ترکیب اصلی تیم ملی باشیم.


مربی اسبق پرسپولیس درمورد پیش‌بینی‌اش از نتیجه بازی نیز تصریح کرد: پیش بینی می کنم تیم ما با حساب 2 بر صفر برنده این دیدار می شویم و 3 امتیاز حساس این بازی را کسب خواهیم کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها