فراز کمالوند، سرمربی تیم فوتبال سایپا:

بازیکنان ایران 40 درصد خودشان هم باشند، بحرین را می‌بریم/آزمون و طارمی برای همه تیم حریف بس هستند!

سرمربی تیم فوتبال سایپا می‌گوید تیمش در پرونده دیدار برابر پیکان، تابع قانون و رای کمیته استیناف است.

بازیکنان ایران 40 درصد خودشان هم باشند، بحرین را می‌بریم/آزمون و طارمی برای همه تیم حریف بس هستند!
کد خبر: 493286
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۷ ۰۸:۵۲:۵۷

اعتمادآنلاین| فراز کمالوند درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال سایپا اظهار کرد: در بازی برابر فولاد، خدا خیلی به ما کمک کرد چون واقعا بازی سختی داشتیم و فولاد تیمی است که نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا است و در آن‌جا هم بازی‌های درخشانی از خود به نمایش گذاشت. در هر صورت لطف خدا شامل حال ما شد و توانستیم به سه امتیاز بازی برسیم. بازیکنان ما بسیار تلاش کردند چون تیم سایپا هفته‌ها برد به دست نیاورده بود و این برد در شرایطی به دست ‌آمد که به آن نیاز داشتیم. شرایط تیم ما الان تغییر کرده و در جدول هم این سه امتیاز تاثیرگذار بود. امیدواریم این روند تا پایان فصل ادامه داشته باشد.

به گزارش ایسنا، او افزود: در این برد برای خودم نقش پررنگی را در نظر نمی‌گیرم، این برد حاصل لطف خدا و تلاش بازیکنان بود. بازیکنان ما بسیار تلاش کردند و خدا هم خیلی به ما کمک کرد. در شرایطی پیروز شدیم که کسی تصور نمی‌کرد برنده بازی باشیم. ان‌شالله بتوانیم در هفته‌های آینده بهتر کار کنیم در نهایت به هدف خودمان که حفظ سایپا در لیگ برتر است، دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ساپیا در ادامه درباره وضعیت پرونده دیدار تیمش برابر پیکان هم گفت: ما این پرونده را به قانون سپردیم. آیین نامه‌ای وجود دارد و حکمی که قرار است صادر بشود باید به قانون مستند شود. ما به قانون 22 فیفا استناد کردیم و کمیته انضباطی هم رای داده و الان هم پرونده به کمیته استیناف رفته است. در کمیته استیناف هم چند قاضی خوش نام حضور دارند و بدون حب و بغض رسیدگی می‌کنند و ما خودمان را تابع قانون می‌دانیم هر آن چیزی قانون و کمیته استیناف رای بدهد، از آن تبعیت می‌کنیم.

کمالوند در بخش دیگری از صحبت‌های خود به دیدار تیم ملی فوتبال ایران برابر بحرین اشاره کرد و گفت: من برای این موضوع که برابر هنگ‌کنگ گل خوردیم زیاد اهمیت قائل نیستم چون فوتبال همین است و تیم‌ها گل می‌خوردند و مهم این است که برنده بازی بودیم. شاید تیم ملی برزیل هم گل بخورد. مساله مهم این است که باید 4 بازی را ببریم و من اعتقاد دارم می‌بریم. تیم ما هر چهار بازی را می‌برد و به مرحله بعد صعود می‌کند. اگر آقای جهانبخش و قایدی، کاوه رضایی و انصاری‌فرد را لحاظ نکنیم، همین الان در خط حمله ما سردار آزمون و مهدی طارمی بازی می‌کنند که همین دو بازیکن برای کل تیم بحرین بس است. فوتبال ما با بحرین اختلاف سطح دارد. اگر بازیکنان ما فقط 40 درصد خودشان هم باشند، ما مشکلی برابر بحرین و عراق نخواهیم داشت.

او در ادامه درباره اتفاقات غیر فوتبالی بیرون زمین هم گفت: این مسائل جدید نیست و سال‌هاست این مشکلات را داریم. سه دهه است که با این مشکلات روبه‌رو هستیم اما با این شرایط باز هم حریف ما نمی‌شوند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها