«افتراق» تا پایان خرداد ادامه دارد

نمایش «افتراق» به کارگردانی محمد اسماعیلی که از یازدهم خردادماه امسال روی صحنه رفته است، تا تا پایان خردادماه در تماشاخانه دیوار چهارم اجرا خواهد شد.

«افتراق» تا پایان خرداد ادامه دارد
کد خبر: 493540
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۷ ۱۴:۲۸:۱۶

اعتمادآنلاین| این نمایش نوشته کریستوفر دورنگ و تر الکساندر والنزا با ترجمه هایده حائری مترجم حوزه تئاتر است که توانسته در جشنواره کشوری-دانشجویی نماوا که مختص دانشگاه‌هایی است که در آنها رشته درسی تئاتر به صورت مستقل وجود ندارد، جزء آثار برگزیده و به عنوان نماینده دانشگاه امیرکبیر حضور پیدا کند.

به گزارش ایسنا، محمد اسماعیلی که کارگردانی این اثر را به عهده داشته، درباره اجرای این متن اپیزودیک می‌گوید: اینکه ما آدم‌ها بتوانیم تفاوت دیدگاه و جهان‌بینی یکدیگر را درک کنیم، شاید یکی ازمهم‌ترین نیازهای امروزه بشر است.

دغدغه اصلی این نمایش این است که با نگاهی به تعریف یونگ از ناخودآگاه فردی و روانشناسی تحلیلی، این تفاوت دیدگاه و تفکر در انسان ها را تشریح کند.

در این اثر با نمایش موقعیت‌های گوناگون و عکس‌العمل‌های متفاوت آدم‌ها به واکاوی این موضوع پرداخته می‌شود. چه بسا که با درک این موضوع توسط آدم‌ها بتوان راهی برای ایجاد و برقراری دیالوگ در جامعه پیدا کرد.

او ادامه داد: ما از ابتدا بنا را هم بر اجرای جشنواره‌ای و هم اجرای عموم گذاشتیم و خوشحالم که تا به امروز استقبال خوبی از آن شده است.

گفتنی است که بلیت‌های این نمایش از سایت تیوال قابل تهیه است و ساعت اجرا 17:30 است. تماشاخانه دیوارچهارم واقع در خیابان طالقانی، بین فلسطین و نادری، نبش کوچه فریمان پلاک 542 واقع شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها