کد خبر: 493645
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۸ ۰۸:۵۱:۴۶
| |

اعتراضات در مناطق مختلف لبنان/معترضان خیابان‌ها را بستند

تظاهرکنندگان لبنانی باردیگر در اعتراض به اوضاع نابسامان معیشتی و اقتصادی این کشور به خیابان‌ها آمدند.

اعتراضات در مناطق مختلف لبنان/معترضان خیابان‌ها را بستند
کد خبر: 493645
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۸ ۰۸:۵۱:۴۶

اعتمادآنلاین| در پی کاهش ارزش لیره لبنان به پایین‌ترین سطح خود، تظاهرات به خیابان‌های شهرهای مختلف لبنان بازگشت.

به گزارش ایسنا، به نقل از اسکای نیوز عربی، تظاهرکنندگان لبنانی باردیگر در اعتراض به اوضاع نابسامان معیشتی و اقتصادی این کشور به خیابان‌ها آمدند.

طبق این گزارش، تظاهرکنندگان لبنانی در محکومیت اوضاع نابسامان معیشتی برخی خیابان‌ها در استان‌های متعدد را بستند. آنها همچنین با آتش زدن لاستیک خودروها اقدام به بستن برخی خیابان‌ها در مرکز بیروت و ورودی‌های آن، نمودند.

معترضان در بیروت تقاطع‌های مناطق "فردان"، "عائشه بکار"، میدان "الشهداء" در مرکز بیروت و ورودی‌های ضاحیه جنوبی بیروت را بستند.

معترضان لبنانی در طرابلس در شمال این کشور نیز به خیابان‌ها آمدند و برای چند ساعت میدان "عبد الحمید کرامی" و خیابان‌های منتهی به آن را مسدود کردند.

اتاق کنترل ترافیک نیز با انتشار توییتی اعلام کرد که معترضان لبنانی با تجمع در میدان "ایلا" در شهر صیدا در جنوب لبنان مانع از عبور و مرور در این منطقه شدند.

معترضان لبنانی در مناطق مختلف این کشور خشم و عدم توانایی خود برای تحمل اوضاع موجود را ابراز کردند و بر انقلاب علیه کسانی تاکید کردند که درصدد گرسنه نگه داشتن آنها هستند.

یک معترض در بیروت گفت: به خانه‌هایمان باز نخواهیم گشت. آرزوی مرگ می‌کنم تا اینکه به گرسنه ماندن بچه‌هایم رضایت دهم؛ در همین جا خواهم مرد.

برخی معترضان نیز خواستار ملحق شدن دیگر شهروندان لبنانی به خود شدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها