محمدصالح جوکار، رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها:

انتخابات 1400| برخی از نامزدها به دنبال تهمت‌زدن به دیگران هستند / نامزدها باید از ایجاد فضای دو قطبی در مناظرات پرهیز کنند

رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها گفت: برخی از نامزدها از آنجا که برنامه ندارند به دنبال فرافکنی و تهمت زدن به دیگران هستند. در فضای مناظره ضمن اینکه رفاقت باید حاکم باشد هر یک از کاندیداها باید برنامه ها و راهکارهای خود را برای حل مشکلات مردم به ویژه در حوزه اقتصاد و اشتغال ارائه کنند.

انتخابات 1400| برخی از نامزدها به دنبال تهمت‌زدن به دیگران هستند / نامزدها باید از ایجاد فضای دو قطبی در مناظرات پرهیز کنند
کد خبر: 493653
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۸ ۰۸:۵۹:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدصالح جوکار، رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها با اشاره به نقاط ضعف اولین مناظره انتخاباتی بین کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، بیان کرد: آنچه که نامزدها بایستی در مناظرات انتخاباتی ارائه کنند، برنامه ای کارشناسی شده و راهکارهایی برای حل مشکلات امروز کشور است. اما متاسفانه در اولین مناظره انتخابات ریاست جمهوری برخی از نامزدها رعایت شئونات دیگران را نکرده و تهمت های ناروایی به سایر کاندیداها نسبت دادند.

به گزارش ایسنا، نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تهمت زدن به سایر نامزدها و تخریب دیگران به منظور فرار از ارائه برنامه قابل قبول نیست، اظهار کرد: برخی از نامزدها از آنجا که برنامه ندارند به دنبال فرافکنی و تهمت زدن به دیگران هستند. در فضای مناظره ضمن اینکه رفاقت باید حاکم باشد هر یک از کاندیداها باید برنامه ها و راهکارهای خود را برای حل مشکلات مردم به ویژه در حوزه اقتصاد و اشتغال ارائه کنند.

جوکار در پایان تصریح کرد: نامزدها باید از ایجاد فضای دو قطبی و توهین به یکدیگر در مناظرات پرهیز کنند. متاسفانه در مناظره اول برخی از نامزدها از چارچوب اخلاق و شئونات خارج شدند و به سایر نامزدها توهین کردند. امیدواریم در مناظره دوم دیگر این اتفاق تکرار نشود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها