کد خبر: 493672
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۸ ۰۹:۲۴:۲۴
| |

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز:

زلزله تبریز خسارت جانی نداشت

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: به محض وقوع زمین لرزه بامداد امروز سه‌شنبه در تبریز، تمامی نیروهای اورژانس به حالت آماده باش کامل درآمدند و پنج تیم مناطق مورد نظر را ارزیابی کردند که خوشبختانه تاکنون هیچ خسارت جانی گزارش نشده است.

زلزله تبریز خسارت جانی نداشت
کد خبر: 493672
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۸ ۰۹:۲۴:۲۴

اعتمادآنلاین| فرزاد رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگاران، از آماده باش تمام ظرفیت‌های دانشگاه خبرداد و افزود: خوشبختانه تمامی واحدهای دانشگاه در حوزه‌های درمان و بهداشت در آمادگی کامل بوده و مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه هماهنگی‌های لازم را انجام داده است.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: برنامه‌های افزایش ظرفیت بیمارستانی و پیش بیمارستانی و بهداشت و پشتیبانی طبق برنامه‌های از پیش تدوین شده به محض نیاز فعال خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: حفظ خونسردی و آمادگی فردی و رعایت ایمنی غیرسازه‌ای در منزل و محل کار، میزان آسیب پذیری افراد را به طرز چشمگیری کاهش می‌دهد.

بر اساس این گزارش، زمین لرزه 4.2 ریشتری تبریز در ساعت 03:13:59 به طول جغرافیایی 46.2 به عرض جغرافیایی 38.22 و عمق هشت کیلومتر زمین اتفاق افتاد. این زمین لرزه در 17 کیلومتری تبریز، 19 کیلومتری صوفیان و 21 کیلومتری سردرود رخ داده و چندین پس لرزه در پی داشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها