بهنام ابوالقاسم‌پور،پیشکسوت فوتبال ایران:

قدوس روند بازی را تغییر داد/ هیچ تیمی در آسیا نمی تواند مقابل ما مقاومت کند

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: با روحیه‌ای که اکنون این بازیکنان تیم ملی دارند قول می‌دهم هیچ تیمی در آسیا مقابل ما نمی‌تواند مقاومت کند.

قدوس روند بازی را تغییر داد/ هیچ تیمی در آسیا نمی تواند مقابل ما مقاومت کند
کد خبر: 493737
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۸ ۱۱:۱۴:۴۱

اعتمادآنلاین| بهنام ابوالقاسم پور درباره پیروزی ایران مقابل بحرین اظهار کرد: ما توانستیم طلسم این بازی‌ها را بشکنیم و توانستیم تیمی که همیشه ناجوانمردانه مقابل ما بازی کرده و بچه‌های ما را اذیت می‌کرد، با یک بازی خوب و منطقی شکست دهیم و سه امتیاز خوبی را به دست آوریم. نیمه اول دو تیم داشتند همدیگر را ارزیابی می‌کردند و در نیمه دوم با حضور سامان قدوس در زمین روند بازی تغییر کرد.

به گزارش ایسنا، او ادامه داد: قدوس توانست وسط زمین را دست خودش بگیرد و هدایت کند. اتفاق خیلی خوبی که امروز افتاد بازی بی نظیر زوج سردار آزمون و مهدی طارمی بود که به نظرم خیلی خوب این دو نفر دارند جا می افتند و روی نیمکت نیز جایگزین‌های خیلی خوبی داریم که می‌توانند در خط حمله هم موثر باشند. بازیکنانی مثل ترابی و قائدی بسیار جایگزین‌های خوبی هستند. در ادوار گذشته تا به حال چنین لژیونرهایی نداشتیم و به نظرم بسیار خوب کار کردند و دل مردم شاد شد.

بازیکن سابق پرسپولیس با بیان این‌که طلسم شکسته شد و امیدوارم دفعه‌ دیگر این میزبانی را از ما نگیرند، گفت: دیگر فکر نمی‌کنم بحرین تیمی باشد که ما را به این راحتی‌ها و حتی با بازی ناجوانمردانه شکست دهد. اسکوچیچ هم در بازی‌های گذشته دوستانه توانست تیم ملی را به خوبی ارزیابی کند و از چند سیستم استفاده کرد. به نظر من باتوجه به شناختی که روی بازیکنان دارد، می‌تواند برای تیم‌ ملی‌مان خوب باشد.

او درباره ادامه رقابت‌ها گفت: ان‌شاءالله بازی‌های بعد را هم به همین صورت کار کنند و بازی‌ها را راحت نگیرند. با روحیه‌ای که اکنون این بازیکنان دارند قول می‌دهم هیچ تیمی در آسیا مقابل ما نمی‌تواند مقاومت کند. تیم ما خیلی خوب است و عراق برای ما مشکل ساز نمی‌شود. ان‌شاءالله در هر دو بازی آینده با ارائه یک بازی خوب سه امتیاز را کسب می‌کنیم و در نهایت با سرافرازی به کشورمان برمی‌گردیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها