کد خبر: 493739
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۸ ۱۱:۱۵:۰۰
| |

محمدتقی نقدعلی، نماینده خمینی‌شهر:

انتخابات 1400| برخی مشکلات کشور را بر گردن FATF می‌اندازند / برخی اگر برنامه‌ای داشتند، در همان 8 سال ارائه می‌دادند / دامداری کشور در حال نابود شدن است

یک نماینده مجلس گفت: کسانی که برای عملکرد خود در 8 سال گذشته هیچ گونه دفاعی ندارند مشکلات کشور را بر گردن FATF و مسائلی از این دست می‌اندازند.

انتخابات 1400| برخی مشکلات کشور را بر گردن FATF می‌اندازند / برخی اگر برنامه‌ای داشتند، در همان 8 سال ارائه می‌دادند / دامداری کشور در حال نابود شدن است
کد خبر: 493739
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۸ ۱۱:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدتقی نقدعلی، نماینده خمینی‌شهر در جلسه صحن علنی امروز سه‌شنبه 18 خرداد مجلس شورای اسلامی، محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی‌شهر طی تذکری شفاهی گفت: آقایان به عنوان رأس هرم مالی مدیریت بانک مرکزی را در اختیار داشته‌اند، با وجود جلسات متعدد به منظور بررسی وضعیت نهاده‌های دامی و کشاورزی در هیچ کدام از جلسات حاضر نشدند اما امروز در مناظرات مدعی هستند و ادعا می‌کنند برای بخش کشاورزی و دامپروری برنامه دارند.

به گزارش ایلنا، وی با اشاره به اینکه در مناظره‌ها مرز ادب و مرز قانون را کنار می‌گذارند، ادامه داد: کسانی که برای عملکرد خود در 8 سال گذشته هیچ گونه دفاعی ندارند مشکلات کشور را بر گردن FATF و مسائلی از این دست می‌اندازند.

نماینده خمینی شهر در مجلس با تاکید بر اینکه به جای آنکه طی 8 سال مسائل اساسی کشور را برطرف کنند امروز با کمال گستاخی مشکلات را بر گردن مسائل مختلف می‌اندازند، عنوان کرد: امیدی نداریم که این افراد در مناظره‌ها برنامه‌ای داشته باشند، اگر برنامه‌ای داشتند آن را طی 8 سال گذشته ارائه می‌کردند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس‌جمهور، گفت: دامداری کشور در حال نابود شدن است، شما نماینده‌ای به عنوان کاندیدا فرستاده‌اید که مشکلات دامداری کشور را برطرف کند.

وی ادامه داد: از صبح تاکنون سوالات مهمی از وزیر نفت و لایحه رتبه‌بندی معلمان مطرح شد انتظار داریم نمایندگان در زمان ارائه سوالات و طرح ها و لوایح مهم توجه بیشتری داشته باشند.

علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه را برعهده داشت، تذکر نماینده خمینی‌شهر را در دستور ندانست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها