اسم رمز تمام پنجره‌ها

گوچی بالاخره سر از لیگ برتر در‌می‌آورد؟

در 5سال گذشته هیچ پنجره نقل‌وانتقالاتی در فوتبال ایران باز نشده، مگر اینکه شایعه حضور رضا قوچان‌نژاد در یکی از تیم‌های کشورمان مطرح شده باشد!

گوچی بالاخره سر از لیگ برتر در‌می‌آورد؟
کد خبر: 493892
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۸ ۱۵:۳۹:۱۲

اعتمادآنلاین| در 5سال گذشته هیچ پنجره نقل‌وانتقالاتی در فوتبال ایران باز نشده، مگر اینکه شایعه حضور رضا قوچان‌نژاد در یکی از تیم‌های کشورمان مطرح شده باشد!

به گزارش همشهری، یک روز پرسپولیس، یک روز تراکتور و یک روز هم مثل امروز، استقلال را خواهان او عنوان می‌کنند. در هر صورت گوچی اخیرا با سر و صدای زیاد از زووله هلند جدا شد و بیش از گذشته در تیررس تیم‌های ایرانی قرار دارد. در این بین برخی رسانه‌ها از حضور او در استقلال خبر می‌دهند، اما چنین انتقالی آسان نیست. تیمی که به قول فرهاد مجیدی حتی نتوانست امین قاسمی‌نژاد را از پدیده مشهد بگیرد، چطور قادر است دستمزد بالای رضا قوچان‌نژاد را بپردازد؟

در این میان شاید تنها راه استقلال این باشد که بودجه درنظر گرفته شده برای تمدید قرارداد با شیخ‌دیاباته را به قوچان‌نژاد بپردازد. به هر حال شیخ توقعات را برآورده نکرده و با پولی که او امروز می‌گیرد، می‌توان بازیکنی مثل قوچان‌نژاد را جذب کرد. مسلما اما فاکتورهای دیگری هم در این انتقال دخیل است و آبی‌ها مسیر پیچیده و دوری برای رسیدن به مهاجم پیشین تیم ملی کشورمان در پیش دارند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها