کد خبر: 493988
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۹ ۰۹:۱۵:۴۹
| |

سپیده جعفری،مربی بسکتبال:

عملکرد تیم ملی قابل دفاع نیست/ مربی خارجی امکانات بهتری را درخواست خواهد کرد

مربی بسکتبال گفت: عملکرد تیم ملی قابل دفاع نیست و مربی خارجی امکانات بهتری را درخواست خواهد کرد.

عملکرد تیم ملی قابل دفاع نیست/ مربی خارجی امکانات بهتری را درخواست خواهد کرد
کد خبر: 493988
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۹ ۰۹:۱۵:۴۹

اعتمادآنلاین| تیم ملی بسکتبال سه نفره زنان ایران خرداد در دو مسابقه انتخابی المپیک به میزبانی اتریش و مجارستان شرکت کرد و با قبول 7 شکست پیاپی از دور رقابت‌ها حذف شد.

به گزارش برنا، سپیده جعفری، مربی بسکتبال درباره عملکرد تیم ملی کشورمان در این دو رویداد به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: درست است که ما خیلی بازی های خوبی را به نمایش نگذاشتیم و طبیعتا نتیجه مطلوبی را هم کسب نکردیم بنابراین این نتایج قابل دفاع نیستند. ما فقط چند سال است که تیم بانوان را عازم مسابقات بین المللی می کنیم البته این نمی تواند دلیل کافی برای ناکامی تیم در رقابت مهم بین المللی باشد.

او افزود: این بازی ها یک فرصت طلایی برای ما بود. بنابراین بهتر بود فدراسیون برنامه ریزی بیشتر و مناسب تری را برای تیم انجام می داد. آن چیزی که در مسابقات مشخص بود آمادگی خوب تمامی تیم ها بود. متاسفانه تیم ایران نه تمرینات کافی داشت و نه بازی تدارکاتی، پس باید همه این فرصت را غنیمت می دانستیم. همه پای کار می آمدیم وگرنه بازیکنان ما حتی با پوششی که دارند چیزی کم از سایر کشورها و تیم ها ندارند.

مربی بسکتبال خاطرنشان کرد: به اعتقاد من کادر فنی هم با توجه به امکاناتی که در اختیار دارد عملکرد خوبی داشت. ببینید در همین مسابقات اکثر تیم ها با سه مربی در مسابقات شرکت می کردند این در حالی است که ما فقط یک مربی داشتیم. حضور مربی خارجی هم خوب است و به تیم کمک می کند اما باید با برنامه ریزی درست باشد. البته که مربی خارجی امکانات بهتری را درخواست خواهد کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها