کد خبر: 494099
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۹ ۱۲:۲۷:۱۲
| |

انتقاد اسطوره ژرمن ها از یواخیم لو به خاطر تغییر پست کیمیش

اسطوره فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ از سرمربی ژرمن ها به خاطر یک انتخاب انتقاد کرد.

انتقاد اسطوره ژرمن ها از یواخیم لو به خاطر تغییر پست کیمیش
کد خبر: 494099
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۹ ۱۲:۲۷:۱۲

اعتمادآنلاین| تیم ملی فوتبال آلمان سه شنبه آینده در نخستین بازی خود در یورو 2020 با فرانسه، قهرمان جهان روبه رو می شود. یواخیم لو برای ترمیم خط دفاع خود تصمیم گرفته «یوشوا کیمیش» را از خط میانی به دفاع راست ببرد تا ضعف تیمش در این جناح برطرف شود.

به گزارش فارس، همین مورد باعث انتقاد برخی کارشناسان شده است. «لوتهار ماتئوس» نیز در این زمینه از سرمربی 61 ساله «مانشافت» خرده گرفته است.

ماتئوس در یادداشتی که برای هفته نامه اشپورت بیلد نوشت عنوان کرد «لو» می توانست بدون تغییر پست بازی کیمیش، مشکل جناح راست تیمش را با انتخاب «ریدله باکو» مدافع راست و 23 ساله ولفسبورگ به راحتی حل کند.

باکو در تیم ملی بزرگسالان آلمان بازی کرده و نخستین حضورش در «مانشافت» به نوامبر گذشته و بازی با جمهوری چک بوده است.

ماتئوس گفت:برای شخص من این یک معماست. یک علامت سئوال است که چرا ریدله باکو از ولفسبورگ در کادر بازیکنان یواخیم لو قرار نگرفت.

وی افزود:ریدله فصل خارق العاده ای را پشت سرگذاشت. از نظر سرعت و تحرک عالی بود. بسیار با انعطاف کار کرد. در همین مسابقات قهرمانی جوانان اروپا که چند روز قبل با موفقیت تیم ملی به پایان رسید، او عامل موفقیت بود. می توانست بعد از بازی های جوانان اروپا در اردوی تیم بزرگسالان باشد و مشکل دفاع راست تیم ملی را حل کند.

کاپیتان تیم ملی آلمان در جام جهانی 1990 ادامه داد:اگر من سرمربی تیم ملی بودم، تحت هر شرایطی ریدله باکو را با خود به یورو می بردم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها