کد خبر: 494284
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۰ ۰۸:۱۱:۲۶
| |

رییس هیات ورزش های همگانی گیلان:

شرکت در انتخابات سبب می‌شود که همه در برنامه ریزی‌های کشور نقش داشته باشیم

علیرضا زهری رییس هیات ورزش های همگانی گیلان، در نشستی با مسولین شهرستان های این هیات با اشاره به در پیش بودن انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، جامعه ورزش همگانی را به حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر دعوت کرد.

شرکت در انتخابات سبب می‌شود که همه در برنامه ریزی‌های کشور نقش داشته باشیم
کد خبر: 494284
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۰ ۰۸:۱۱:۲۶

اعتمادآنلاین| علیرضا زهری رییس هیات ورزش های همگانی گیلان، در نشستی با مسولین شهرستان های این هیات با اشاره به در پیش بودن انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، جامعه ورزش همگانی را به حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر دعوت کرد.

زهری با تاکید بر اهمیت حضور مردم در انتخابات گفت: شرکت در انتخابات سبب می‌شود که همه در برنامه ریزی‌های کشور نقش داشته باشیم. اگر می‌خواهیم در تصمیمات کلان کشور سهمی داشته باشیم باید در انتخابات شرکت کنیم زیرا با شرکت در انتخابات است که مردم جامعه به یک اجماع می‌رسند.

رئیس هیات ورزشهای همگانی استان گیلان خاطر نشان کرد: لازم است همه هیات های شهرستانی از تمام ظرفیت خود برای حضور پرشور درانتخابات پیش رو استفاده کنند.

در پایان این نشست عملکرد هیات ها ی ورزش همگانی شهرستانها در سال 1399 و برنامه های آنها در سال 1400 ، مشکلات و چالش‌ها در جهت توسعه ورزشهای همگانی سراسراستان گیلان مورد بحث و

تبادل نظر قرار گرفت.

منبع: روابط عمومی هیات ورزش ها همگانی استان گیلان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها