کد خبر: 494323
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۰ ۰۹:۱۹:۱۳
| |

نمایش «زخم کاری» با حضور عوامل سریال

دو قسمت نخست سریال نمایش خانگی «زخم کاری» با حضور عوامل، بازیگران، اهالی سینما و رسانه روی پرده سینما رفت.

نمایش «زخم کاری» با حضور عوامل سریال
کد خبر: 494323
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۰ ۰۹:۱۹:۱۳

اعتمادآنلاین| مراسم رونمایی و اکران خصوصی دو قسمت نخست سریال شبکه نمایش خانگی «زخم کاری» ساخته محمدحسین مهدویان در پردیس سینمایی چارسو و با حضور بازیگران، عوامل فیلم و اهالی رسانه برگزار شد.

به گزارش ایلنا، ابراهیم امینی، حبیب والی‌نژاد، الهه حصاری، سروش صحت، علی سرتیپی، مه‌لقا باقری، حبیب خزایی‌فر، محمدحسین مهدویان، سیاوش طهمورث، مائده طهماسبی، فرهاد آئیش، جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، عباس جمشیدی‌فر، ابراهیم امینی و امیرحسین هاشمی از جمله حاضران در این مراسم بودند.

در ابتدای این مراسم که اجرای آن را محمدرضا مقدسیان برعهده داشت، محمدحسین مهدویان طی سخنان کوتاهی ضمن خیرمقدم به حضار گفت: امیدوارم که از کار خوشتان بیاید و دوست داشته باشید.

پس از صحبت‌های مهدویان ویدئویی از صحبت‌های محمود حسینی‌زاد نویسنده کتاب «بیست زخم کاری» که سریال با اقتباس از آن ساخته شده، پخش شد که نحوه نگارش این کتاب را توضیح داد.

حسینی‌زاد گفت: ایجاز خیلی زیاد و ضرباهنگ این کتاب یکی از مشخصه‌های «بیست زخم کاری» است. در فیلمنامه هم این ضرباهنگ حفظ شده است.

وی افزود: عکس‌العمل‌هایی که پس از پخش قسمت اول صورت گرفته نشان دهنده ارتباط خوب مخاطبان با این سریال بوده است. در جایی در فضای مجازی خواندم که نوشته شده بود «زخم کاری» ثابت کرد که رمان‌های ایرانی قابلیت فیلم شدن را دارد.

سپس جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، سیاوش طهمورث، عباس جمشیدی‌فر، الهه حصاری، کاظم هژیر آزاد، امیرحسین هاشمی و محمدحسین مهدویان روی سن رفتند.

طهمورث عنوان کرد: هر کسی از بازی من لذت برد از محمدحسین مهدویان تشکر کند. سینما یک کار گروهی است و اگر مورد قبول قرار گرفته کار تیم و همه عوامل بوده است.

کاظم هژیرآزاد گفت: خوشحالم که برای اولین بار با محمدحسین مهدویان کار کردم، امیدوارم سریال او هم مثل فیلم‌هایش پر مخاطب باشد.

مائده طهماسبی گفت: خوشحالم که سریال با پخش دو قسمت تا این حد مخاطب داشته و خوشحالم که سهم کوچکی در این سریال داشتم.

پس از آن قسمت اول و دوم سریال زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت کشیان در سالن اصلی پردیس سینمایی چارسو به نمایش درآمد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها