کد خبر: 494328
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۰ ۰۹:۳۶:۵۹
| |

مجید جلالی:

این تیم ملی از تیم جام‌جهانی روسیه هم با کیفیت‌تر است

کارشناس فوتبال عقیده دارد نمایش خوب تیم ملی در دوبازی آینده هم تکرار خواهد شد.

این تیم ملی از تیم جام‌جهانی روسیه هم با کیفیت‌تر است
کد خبر: 494328
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۰ ۰۹:۳۶:۵۹

اعتمادآنلاین| مجید جلالی در خصوص دیدار های تیم ملی مقابل هنگ کنگ و بحرین اظهار داشت: نکته مشترک در هر دو بازی این بود که ما در نیمه دوم هر دو بازی عملکرد بهتری نسبت به نیمه نخست داشتیم و بیشتر هم گل زدیم و تسلط بیشتری بر بازی داشتیم و این دلیل دارد و دلیلش هم شرایط بدنی خوبی بازیکنان ماست، خصوصاً اینکه بازی در شرایط جوی و آب و هوایی سنگین هم برگزار می‌شود این شرایط بدنی خوب نمود بیشتری پیدا می‌کند.

به گزارش ایلنا، دلیل دومش هم این است که ما نیمکت خوبی داریم و بازیکنان ذخیره تیم ما در حد فیکس بازی کردن برای تیم ملی هستند ولی خب بازی‌ها فشرده است و این نفرات باید منتظر بمانند تا فرصت بازی به آنها داده شود. در کل تیم ما تیم خوبی است و فکر می‌کنم دو بازی بعدی را هم بتوانیم مثل دو بازی گذشته با پیروزی پشت سر بگذاریم و مشکل خاصی نداشته باشیم.

وی افزود: ما از لحاظ نفرات یک تیم غنی هستیم و سرمربی تیم هم مهم است که بتواند یک مجموعه خوب را به درستی مدیریت کند و اسکوچیچ به نظرم در این مورد موفق عمل کرد و توانست هدایت خوبی روی تیم داشته باشد.

کارشناس فوتبال در مورد تعویض های اسکوچیچ در جریان بازی ها خصوصاً حضور قدوس در زمین مقابل بحرین گفت: سامان قدوس واقعا یک تغییر خوب بود که با ورودش به زمین جریان بازی را تغییر داد و سایر تعویضی ها هم مفید بودند و حتی در بازی قبل هم نگاه کنید کریم انصاری فرد و مهدی ترابی از زمان حضورشان در زمین توانستند چقدر مفید واقع شوند و روند بازی را تغییر دهند و روی بازی تاثیرات مثبتی بگذارند. در این بازی هم سامان و سعید عزت اللهی و سایرین خوب و تاثیرگذار ظاهر شدند.

جلالی در مورد بازی با عراق و کامبوج هم عنوان کرد: من با توجه به چیزی که از تیم دیدم این اطمینان را می‌دهم که بچه ها در دو بازی آینده به همین خوبی ظاهر شوند و نتایج خوبی بگیرند. بازیکنان خودشان می‌دانند رفتن به جام جهانی می‌تواند چه منزلت و موهبتی برایشان باشد و همین باعث شده بچه ها خیلی متمرکز و هدفمند عمل کنند و این شانس موفقیت تیم ما را بالا برده است.

کارشناس فوتبال در مورد اینکه تیم ملی با وجود داشتن داعیه صعود از مرحله حذفی جام جهانی در حال حاضر برای صعود از مرحله پیش مقدماتی با مشکل مواجه شده هم گفت: ببینید این اتفاقاتی است که در فوتبال همیشگی است و در کشورهای مختلف و سطوح مختلف فوتبال دیده می‌شود.

تیمی مثل آرژانتین که همیشه جزو بهترین تیم‌های دنیا بوده بارها پیش آمده در همین مرحله مقدماتی برای صعود به جام جهانی به مشکل خورده و این مسائل در فوتبال پیش می‌آید. ما به خاطر اتفاقات دور رفت و بازی‌های بدی که داشتیم و تیم خوب مدیریت نشد کارمان سخت شد و به این مشکلات خوردیم.

وی در مقایسه تیم حال حاضر با تیم جام جهانی قبلی هم گفت: به نظرم از نظر نفرات ما نسبت به 4 سال قبل به مراتب تیم بهتری هستیم و شرایط بهتری از لحاظ بازیکنان و کیفیت مهره‌ها داریم.

جلالی در مورد پیش بینی اش از دیدار مقابل عراق هم توضیح داد: همانطور که گفتم شرایط تیم ما خیلی خوب است و می‌توانیم بدون مشکل از سد عراق هم عبور کنیم و راهی مرحله بعدی شویم.

وی در رابطه با شرایط لیگ و رقابت پرسپولیس و سپاهان برای قهرمانی هم خاطرنشان کرد: به هر حال پرسپولیس و سپاهان در بازی‌های لیگ خودشان را با ثبات‌تر از تیم‌های دیگر نشان دادند و این ثبات در مدیریت، کادرفنی، بازیکنان و شیوه بازی وجود داشته و ثمره‌اش را هم دیده‌اند و این باعث شده یک رقابت جذاب را در بالای جدول شاهد بودیم. در مورد کیفیت کلی لیگ هم باید بگویم به دلیل وقفه زیاد در بازی ها کیفیت لیگ دچار افت شدیدی شده است.

جلالی در مورد بازگشتش به مربیگری در لیگ برتر هم خاطرنشان کرد: فعلاً باید ببینم در فصل بعد چه اتفاقاتی می افتد. در حال حاضر با تیمی صحبت نکردم و بحثی در این خصوص مطرح نشده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها