کد خبر: 494375
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۰ ۱۱:۲۴:۴۶
| |

علی اصغر رواسی:

کار سختی در توکیو خواهیم داشت

سرمربی تیم ملی پاراوزنه برداری پس از حذف یک وزنه‌بردار از لیست نفرات اعزامی به بازی‌های پارالمپیک توکیو گفت: برای کسب بهترین نتیجه در توکیو کار سختی خواهیم داشت.

کار سختی در توکیو خواهیم داشت
کد خبر: 494375
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۰ ۱۱:۲۴:۴۶

اعتمادآنلاین| علی اصغر رواسی، درباره علت حذف یکی از وزنه برداران اعزامی به پارالمپیک توکیو در جلسه هیات رییسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک، اظهار کرد: نادر مرادی به دلیل این که از نظر رنکینگ در جایگاه چهارم قرار داشت و رکورد وی مطابق سیاست کمیته ملی پارالمپیک نبود، تصور می کردیم که در لیست نفرات اعزامی به توکیو قرار نگیرد.

به گزارش ایسنا، وی گفت: با حذف نادر مرادی از ترکیب تیم اعزامی به توکیو، کار ما در پارالمپیک سخت‌تر خواهد شد. هر چند تابع سیاست کمیته ملی پارالمپیک هستیم و باید براساس شرایط آنها پیش برویم.

سرمربی تیم ملی پاراوزنه برداری گفت: هر چند کاهش تعداد وزنه برداران اعزامی در نتایج تیم تاثیر خود را خواهد گذاشت اما ناامید نیستیم و سعی می کنیم با 5 وزنه بردار اعزامی به نتایج خوبی در توکیو دست پیدا کنیم.

رواسی در پایان در خصوص وضعیت اردوی تیم ملی پاراوزنه برداری در لاهیجان خاطرنشان کرد: در حال حاضر اردوی خوبی را در لاهیجان داریم و تمام امکانات و تجهیزات لازم برای آماده سازی ورزشکاران در این اردو فراهم است و مشکل خاصی وجود ندارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها