انصارالله:

گزینه جنگ در یمن برای آمریکا در اولویت است

عضو ارشد شورای عالی سیاسی یمن وابسته به انصارالله گفت که تلاش آمریکا برای برقراری صلح در یمن صوری و فرمالیته است و گزینه جنگ برای واشنگتن در اولویت است.

گزینه جنگ در یمن برای آمریکا در اولویت است
کد خبر: 494517
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۱ ۰۸:۳۴:۲۴

اعتمادآنلاین| «محمد علی الحوثی» عضو ارشد شورای عالی سیاسی یمن در صفحه توئیتر خود عنوان کرد که آمریکا به شکل فرمالیته و ظاهری سعی در برقراری صلح در یمن را دارد، ولی گزینه جنگ در یمن برای آمریکا اولویت دارد.

به گزارش تسنیم، الحوثی با اشاره به تحریم‌های اخیر وزارت خزانه داری آمریکا علیه انصارالله تأکید کرد که اعمال تحریم‌ها علیه صنعاء با ادعای ایجاد صلح در یمن، بی فایده است و مانع برقراری هرگونه صلح در این کشور می‌شود.

وی گفت که هدف قرار دادن بخش خصوصی پس از هدف قرار دادن بانک مرکزی و کارخانه‌ها و گرسنگی ملت یمن از طریق محاصره و متوقف کردن پرداخت حقوق آنها، جنایتی جدید و هدفمند برای نابودی اقتصادی کشور است.

وزارت خزانه داری آمریکا دیروز هفت فرد و چهار شرکت مرتبط با انصارالله یمن و ایران را در لیست تحریم‌های خود قرار داد.

وزارت خزانه‌داری آمریکا اسفند ماه گذشتهه نیز نام دو تن از فرماندهان ارشد نیروهای مقاومت یمن را به فهرست اشخاص تحت تحریم خود اضافه کرد.

دولت آمریکا چندی پیش جنبش انصارالله یمن را از فهرست موسوم به گروه‌های تروریستی خارجی (از نظر آمریکا) خارج کرده بود؛ اما در بیانیه مربوط به خارج کردن نام انصارالله یمن از فهرست گروه‌های تروریستی خارجی تأکید شده بود که آمریکا به تحریم مقامات انصارالله ادامه خواهد داد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها