سرتیپ قادر رحیم‌زاده، فرمانده قرارگاه پدافندهوایی:

پهنه آسمان ایران امن‌ترین آسمان منطقه است

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: پهنه آسمان ایران اسلامی با هماهنگی و هم‌افزایی نیروهای پدافند هوایی ارتش و سپاه که آمادگی مقابله با هرگونه تهدید و تجاوز هوایی را دارند، امن‌ترین آسمان منطقه است.

پهنه آسمان ایران امن‌ترین آسمان منطقه است
کد خبر: 494861
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۲ ۱۱:۲۲:۱۰

اعتمادآنلاین| فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: پهنه آسمان ایران اسلامی با هماهنگی و هم‌افزایی نیروهای پدافند هوایی ارتش و سپاه که آمادگی مقابله با هرگونه تهدید و تجاوز هوایی را دارند، امن‌ترین آسمان منطقه است.

به گزارش ایرنا، سرتیپ قادر رحیم‌زاده با حضور در مقرهای پدافندی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان تهران و جنوب کشور و در جمع فرماندهان و کارکنان پدافند هوایی نیروی هوافضای سپاه پاسداران از آمادگی روحی و معنوی و تجهیزات پدافندی آنان ابراز رضایت کرد.

وی در ادامه از سردار حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران برای رونمایی از سامانه پدافندی 9 دی و رادار قدس که در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها به دست نیروهای نخبه و جهادی این نیرو تولید و به سازمان رزم پدافند هوا فضای سپاه ملحق شد، قدردانی کرد.

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) تاکید کرد: پهنه آسمان ایران اسلامی با هماهنگی و هم‌افزایی نیروهای پدافند هوایی ارتش و سپاه که آمادگی مقابله با هرگونه تهدید و تجاوز هوایی را دارند، امن‌ترین آسمان منطقه است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها