محسن خلیلی، پیشکسوت پرسپولیس:

تیم‌ملی به هماهنگی مطلوبی رسیده است/ بازی با عراق از بحرین حساس‌تر است

پیشکسوت فوتبال ایران می گوید بازی پایانی تیم ملی برابر عراق از دیدار برابر بحرین حساس‌تر است اما ایران می‌تواند این حریف را شکست دهد.

تیم‌ملی به هماهنگی مطلوبی رسیده است/ بازی با عراق از بحرین حساس‌تر است
کد خبر: 494925
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۲ ۱۳:۱۶:۰۴

اعتمادآنلاین| ‌‌ محسن خلیلی درباره دیدار پیش روی تیم ملی فوتبال ایران برابر عراق اظهار کرد: در زمانی که بازی های رفت در مقدمات جام جهانی برگزار می شد اتفاقات بدی برای فوتبال ایران رخ داد و این مساله باعث شد کار صعود ما از این مرحله بسیار سخت شود اما با درایت و تلاش و جان فشانی که بازیکنان انجام دادند تیم ما بازی های بسیار خوبی در سه بازی اخیر انجام داد و حالا می تواند با کسب یک پیروزی شیرین برابر عراق از گروه صعود کند. ما الان امیدوار هستیم چون با خلاقیتی که بازیکنان در بازی های اخیر از خود به نمایش گذاشتند نشان دادند که هیچ حریف آسیایی نمی تواند مقابل آن ها بایستد به همین خاطر آن ها می توانند با شایستگی برابر عراق به برتری برسند و به مرحله بعد صعود کنند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: بازیکنان ما نشان دادند تیم ملی فوتبال ایران قدرت اول آسیاست و بیهوده نیست که سال‌هاست جزء 40 تیم برتر جهان قرار داریم. در خط حمله دو بازیکن بسیار ارزشمند مثل مهدی طارمی و سردار آزمون را در اختیار داریم که زوج بسیار خوبی تشکیل داده اند. در کنار آن ها علیرضا جهانبخش که از تجربه زیادی برخوردار است حضور دارد و می تواند بیشتر به تیم ملی کمک کند. پتانسیل بالای تیم ملی و همین طور خلاقیت بازیکنان و استفاده از فرصت ها کمک کرد تیم ما در سه بازی اخیر عملکرد فوق العاده ای داشته باشد و به بازی برابر عراق امیدوار باشیم. امیدوارم با همین روحیه بالا تیم برابر عراق به میدان برود و به عنوان تیم اول به مرحله بعد صعود کند. الان چشم همه مردم ایران به ساق پای بازیکنان است.

وی همچنین درباره تیم ملی فوتبال عراق هم گفت: عراق از تیم های خوب آسیا محسوب می شود و کیفیت بازی این تیم قاعدتا بهتر از بحرین خواهد بود. بازی های فوتبال تیم ملی ما برابر عراق همیشه از جذابیت خاصی برخوردار بوده و در سال های اخیر هم این بازی های برایمان سخت شده است و با شکست در جام ملت های آسیای 2015 دیگر خاطرات خوبی از این بازی نداریم و حالا امیدواریم بازیکنان ما با انجام یک بازی هوشمندانه برد پرگلی به دست آورند و روزهای درخشانی را برای فوتبال ایران رقم بزنند.

خلیلی همچنین گفت: دیدار برابر عراق از بازی برابر بحرین برای ما حساس تر است و مسلما کادر فنی باید تلاش کند فراتر مباحث فنی، حاشیه های اطراف تیم را هم کنترل کند تا این حاشیه ها به تیم ضربه نزند. تیم های حرفه ای همیشه مسائل حاشیه ای را مدیریت می کنند تا به زمین منتقل نشود. قطعا تیم مدیریتی همراه تیم ملی هم به خوبی این مساله را می داند و به دنبال آن است که تیم بدون حاشیه برابر عراق بازی کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با وجود اینکه بازیکنان تیم ملی ما مدت بود با هم بازی نکرده بودند و بازی های تدارکاتی هم قبل از شروع این بازی ها نداشتیم اما کم کم تیم به هماهنگی مطلوبی رسیده است. این نشان می دهد بازیکنان چقدر حرفه ای هستند و چقدر خوب می توانند در شرایط سخت عملکرد خوب خود را به نمایش بگذارند. تیم ما ستاره های بسیار خوبی را در اختیار دارد که قطعا این موضوع می تواند دست کادر فنی را برای انتخاب ترکیب باز بگذارد. بازیکنان ما آنقدر کیفیت مطلوبی دارند که هر وقت یک بازیکن تعویض می شود و بازیکن بعدی به میدان می رود بازیکن جایگزین کیفیت بازیکن فیکس را به نمایش می گذارد که این نشان می دهد همه بازیکنان ما از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار هستند. با این حال امیدوارم تیم ملی ما با اتکا به این ستاره ها برابر عراق برد پرگلی به دست آورد و مردم ایران را خوشحال کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها