بارفروشان موظف به صدور فاکتور معتبر هستند

رییس اتحادیه بارفروشان تهران گفت: مغازه داران می توانند به هنگام خرید حضوری از میدان مرکزی میوه و تره بار فاکتور معتبر و رسمی دریافت کنند و اگر بارفروشی فاکتور معتبر صادر نکرد در صورت اعلام، بازرسان اتحادیه، تعزیرات و صمت قطعا به آن رسیدگی و با فرد متخلف برخورد خواهند کرد.

بارفروشان موظف به صدور فاکتور معتبر هستند
کد خبر: 494971
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۲ ۱۴:۳۵:۰۰

اعتمادآنلاین| مصطفی دارایی نژاد در پاسخ به این سوال که بسیاری از مغازه داران از عدم صدور فاکتور و صدور فاکتور جعلی در میدان مرکزی میوه و تره بار گله دارند و می گویند نبود فاکتور رسمی برای آنها مشکلاتی را در سطح شهر و به هنگام بازدید دستگاه های نظارتی ایجاد کرده و آیا نظارتی بر این موارد دارید یا خیر؟ گفت: در میدان علاوه بر بازرسان اتحادیه بارفروشان، نمایندگانی از وزارت صمت و تعزیرات نیز حضور دارند و به طور مرتب میدان را رصد می کنند.

وی ادامه داد: همه کسانی که برای خرید به این میدان مراجعه می کنند می توانند در صورت تمایل فاکتور خرید دریافت کنند. به فروشندگان نیز اعلام کردیم که باید فاکتورهای صادر شده سربرگ و مهر معتبر داشته باشند. اگر بارفروشی هم فاکتور ارائه نداد می توانند به تعزیرات، بازرسان اتحادیه یا صمت مستقر در میدان مراجعه و فرد متخلف را معرفی کنند. قطعا این موارد پیگیری خواهد شد.

رییس اتحادیه بارفروشان اضافه کرد: این روند شامل حال مغازه دارانی می شود که به صورت حضوری به میدان مراجعه می کنند. اما اگر مغازه داری به صورت تلفنی یا از طریق دلالان و واسطه ها خرید انجام داد، قابلیت پیگیری و رصد وجود ندارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها