کد خبر: 495004
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۲ ۱۵:۱۵:۴۱
| |

محسن مهرعلیزاده، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری:

با شفافیت تمام آنچه که در دل مردم است مشخص می‌شود / صدای مردم باید بدون هیچ‌گونه سانسور به گوش مسئولان برسد

یک نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: وقتی شفافیت باشد و با شفافیت تمام آنچه که در دل مردم است در صفحات روزنامه‌ها و جراید منتشر شود، قطعاً‌ دغدغه‌های مردم به وضوح و روشنی مشخص خواهد شد.

با شفافیت تمام آنچه که در دل مردم است مشخص می‌شود / صدای مردم باید بدون هیچ‌گونه سانسور به گوش مسئولان برسد
کد خبر: 495004
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۲ ۱۵:۱۵:۴۱

اعتمادآنلاین| کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: دغدغه‌های مردم در صورتی شناخته می‌شود که دولت و حاکمیت امکاناتی را فراهم کند که صدای مردم بدون هیچ گونه سانسور و تغییری به گوش مسئولان برسد.

به گزارش ایلنا، محسن مهرعلیزاده، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در بدو ورود به صداوسیما برای حضور در سومین مناظره انتخاباتی در جمع خبرنگاران در خصوص شناخت واقعی و درک عینی دغدغه‌های مردم، اظهار کرد: به نظر من دغدغه‌های مردم در صورتی شناخته می‌شود که دولت و حاکمیت امکاناتی را فراهم کند که صدای مردم بدون هیچ گونه سانسور و تغییری به گوش مسئولان برسد. زمانی که نهادهای مدنی و نهادهای اجتماعی بتوانند پیام‌رسان جدی و واقعی مردم باشند، دغدغه‌های مردم شناخته می‌شود.

وی افزود: زمانی که دولت از متخصصان امر بدون در نظر داشتن خودی و ناخودی استفاده کند، دغدغه‌های مردم دقیق‌تر شناخته می‌شود. وقتی شفافیت باشد و با شفافیت تمام آنچه که در دل مردم است در صفحات روزنامه‌ها و جراید منتشر شود، قطعاً‌ دغدغه‌های مردم به وضوح و روشنی مشخص خواهد شد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری بیان کرد: اگر نگاه مسئولان به مردم از بالا به پایین و نگاه ارباب رعیتی نباشد، مسئولان دقیق‌تر می‌توانند با دغدغه‌های مردم آشنا شوند.

وی ادامه داد: اگر سیستم قوه مقننه متشکل از نمایندگان واقعی مردم باشد و انتخاب‌ها در مسیری قرار بگیرند که نمایندگان درد آشنا و متخصص و دلسوز مردم باشند و نه در یک جریان سیاسی و گروهی انتخاب شوند،‌ در این صورت دغدغه‌های مردم از طریق مجلس به گوش مسئولان می‌رسد.

مهرعلیزاده گفت: امیدوارم با برنامه‌های خود بتوانم دغدغه‌های دیگر مردم را نیز بازگو کنم و بتوانیم با همفکری مردم برای آینده کشوری بسازیم که به حداقل مشکلات برسیم.

لازم به ذکر است، پیش از آغاز سومین مناظره همانند دو مناظره قبل بر اساس قرعه کشی شماره صندلی نامزدها در آخرین مناظره مشخص خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها