کد خبر: 495020
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۲ ۱۵:۴۱:۵۱
| |

سعید جلیلی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری:

رئیس‌جمهور یک وزیر نیست که فقط یک موضوع را بداند / دغدغه‌های مردم راه‌حلی روشن دارد

یک داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: : رئیس جمهور باید دغدغه همه مردم را بداند. رئیس جمهور یک وزیر نیست که فقط یک موضوع را بداند و رئیس یک بخش از مردم هم نیست. پاسخ دغدغه‌ها و مشکلات جامعه مشخص است و راه‌حل روشن دارد.

رئیس‌جمهور یک وزیر نیست که فقط یک موضوع را بداند / دغدغه‌های مردم راه‌حلی روشن دارد
کد خبر: 495020
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۲ ۱۵:۴۱:۵۱

اعتمادآنلاین| یک داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: پاسخ دغدغه‌ها و مشکلات جامعه مشخص است و راه‌حل روشن دارد.

به گزارش ایسنا، سعید جلیلی در بدو ورود به صداوسیما برای برگزاری دور سوم مناظره انتخاباتی با بیان این‌که دغدغه مردم چیزی نیست که با یک گزارش و صرف یک بار حضور در جمع مردم فهمیده شود، اظهار کرد: رئیس جمهور باید دغدغه همه مردم را بداند. رئیس جمهور یک وزیر نیست که فقط یک موضوع را بداند و رئیس یک بخش از مردم هم نیست.

وی ادامه داد: در هشت سال گذشته ما به 21 استان سفر کرده و در شهرها، روستاها، دانشگاه‌ها و شهرک‌های صنعتی حضور داشته و جلسات متعددی با اقشار مختلف برگزار کردیم. هزاران ساعت جلسه داشته‌ایم تا به معنای واقعی آنچه که دغدغه مردم است را بشناسیم و دنبال راه‌حل باشیم و پاسخ داشته باشیم.

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: بسیاری از مشکلات و دغدغه‌های مردم شاید سخت‌تر از کرونا باشد اما شکل کرونا نیست که ناشناخته باشد. پاسخ مشکلات و دغدغه‌ها مشخص بوده و راه‌حل روشنی وجود دارد و فقط یک اراده جدی و قدرتی فراتر از بازی‌های جناجی و سیاسی لازم دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها