بهتاش فریبا:

عراق رقیب دردسرسازی نمی‌شود/ عملکرد قایدی از بقیه ملی‌پوشان بهتر بوده است

مربی اسبق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: عراق تیمی نیست که بتواند ایران را شکست دهد.

عراق رقیب دردسرسازی نمی‌شود/ عملکرد قایدی از بقیه ملی‌پوشان بهتر بوده است
کد خبر: 495171
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۳ ۱۰:۴۶:۵۶

اعتمادآنلاین| بهتاش فریبا درباره شرایط تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: تیم ملی در شرایط سخت و استرسی به بحرین رفت. ما تدارکات مناسبی نداشتیم و نتایج بازی های دور رفت هم کارمان را سخت تر کرد. در مقابل هنگ کنگ کمی بی نظم بودیم اما 3 امتیاز با ارزش به دست آوردیم تا با روحیه بالا به مصاف بحرین برویم. به نظر من مقابل بحرین هم کمی استرس داشتیم چون برای ما از بحرین غول ساخته بودند و فکر می کردیم با تیم قدرتمندی طرف هستیم اما دیدیم که بحرین در مقابل ایران حرفی برای گفتن نداشت و بچه ها اگر نیمه اول استرس نداشتند می توانستند به گل برسند اما با شروع نیمه دوم همه چیز بهتر شد و با خلاقیت بازیکنان و کارهای ترکیبی طلسم نبردن این تیم در منامه را شکستیم و برد با ارزشی به دست آوردیم. برد مقابل بحرین برای ما ارزش زیادی داشت چون حکم ادامه حضور ما در مسابقات را امضا کرد.



او با اشاره به پیروزی پرگل تیم ملی مقابل کامبوج افزود: چیزی که ما از تیم ملی برابر کامبوج متصور بودیم نمایان شد و در بازی رفت 14 گل زدیم و در بازی برگشت هم 10 گل. بازی به جهت فنی خوب بود و طبیعتا تیمی که 10 گل می زند یعنی خوب کار کرده اما کامبوج حریف خیلی ضعیفی بود و 3 امتیاز این بازی خیلی دیده نمی شود. تغییرات خیلی خوب بود به خصوص از زمانی که قایدی آمد همه چیز عوض شد و این بازیکن نشان داد می تواند در عرصه ملی هم بدرخشد و کمک حال تیم ملی باشد.

فریبا با تمجید از عملکرد تنها ملی‌پوش استقلال گفت: به نظرم قایدی می توانست دقایق بیشتری در بازی با کامبوج در زمین حضور داشته باشد. قایدی در دیدار مقابل کامبوج 2 پاس گل داد که یکی از آنها گل نشد و یکی گل شد و خودش هم توانست یک گل زیبا به قول دوستان، نیماری بزند. مهدی مقابل کامبوج یک پنالتی هم گرفت و عملکردش فوق العاده بود. در آن مدتی که بازی کرد، همه کار انجام داد و راندمان حضورش از همه بازیکنان بهتر بود. قایدی در دیدار با عراق هم می تواند کمک زیادی به تیم ملی کند چون او ذاتا بازیکنی گره گشا است و می تواند زمانی که بازی گره می خورد اتفاق خوبی را رقم بزند. به نظرم قایدی هر زمانی در ترکیب تیم ملی قرار بگیرد کمک بسیار بزرگی خواهد بود. من به همه بازیکنان تیم ملی نمره بالایی می دهم ولی به نظرم قایدی نسبت به تایمی که در زمین حضور داشته عملکرد بهتری داشته است.


مربی اسبق استقلال با اشاره به بازی بعدی تیم ملی با عراق گفت: متاسفانه سرنوشت صعودمان دست خودمان نیست و باید حتما عراق را شکست دهیم. در این بازی حتی تساوی هم به درد ما نمی خورد و فقط باید به برد برسیم. تیم ملی فوتبال عراق همواره رقیب آسانی برای تیم ملی نبوده اما بازی های اخیر این تیم را دیدم و با اینکه بازیکنان خوبی دارد اما تیمی نیست که بتواند ایران را شکست دهد. البته بازی ایران با این حریف همیشه چه در عرصه باشگاهی چه ملی سخت بوده ولی بچه های ما از نظر فنی و روحی شرایط خوبی دارند و ما باید در هر صورت بازی را ببریم. فکر می کنم شرایط تیم ما الان بسیار خوب است و بازیکنان می توانند عراق را شکست دهند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها