انتقاد سناتور جمهوری‌خواه از واکنش بایدن در برابر اعزام ناوهای ایرانی به اقیانوس اطلس

در ادامه رویکرد خصمانه مقامات آمریکایی درقبال کشورمان یک سناتور جمهوری خواه از رئیس جمهور بایدن خواست تا در برابر اعزام کشتی های ایرانی به اقیانوس اطلس واکنشی جدی نشان دهد.

انتقاد سناتور جمهوری‌خواه از واکنش بایدن در برابر اعزام ناوهای ایرانی به اقیانوس اطلس
کد خبر: 495173
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۳ ۱۰:۵۰:۴۹

اعتمادآنلاین| مارکو روبیو، سناتور جمهوری خواه آمریکا از ایالت فلوریدا با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر از نحوه عملکرد جو بایدن رئیس جمهور کشورش در مواجهه با اعزام کشتی های نظامی ایران به سمت اقیانوس اطلس انتقاد و تاکید کرد که او می بایست با زور و قدرتمندانه با این موضوع برخورد کند.

به گزارش ایسنا، روبیو مدعی شد: بزرگترین کشتی جنگی و مدرن ترین ناوشکن موشکی ایران تنها چند روز با تحویل موشک‌ها و قایق های تندرو به مادورو (رئیس جمهور ونزوئلا) و انجام تمرینات در سواحل ما فاصله دارند.

این سناتور آمریکایی ادامه داد: بایدن نباید اجازه دهد که ناامیدی از نجات توافق هسته ای با ایران، او را از رویارویی قدرتمندانه با این مسئله بازدارد.

بنابر این گزارش، جمهوری اسلامی ایران روز پنج شنبه اعلام کرد که دو ناو جنگی را به سمت اقیانوس اطلس اعزام کرده است اما مقصد نهایی آن را مشخص نکرد. گفتنی است، ارتش ایران عبور این ناوهای جنگی از اقیانوس اطلس را تائید کرده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها