حرف برای گفتن زیاد دارم آرمان رمضانی:

نیم فصل هم نمی‌شد بالاخره یک روز به استقلال می‌آمدم

مهاجم تیم استقلال گفت: هنوز کار بزرگ و مهمی برای استقلال نکرده ام و امیدوارم روزهای خیلی خوبی با این تیم داشته باشم.

نیم فصل هم نمی‌شد بالاخره یک روز به استقلال می‌آمدم
کد خبر: 495329
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۳ ۱۵:۳۳:۱۳

اعتمادآنلاین| آرمان رمضانی مهاجم تیم استقلال در خصوص آخرین شرایط خودش و تیمش گفت: شرایط خیلی بهتر شده و تمرینات به خوبی پیش می‌رود. یکسری مشکلاتی هست که امیدوارم به زودی حل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، وی در خصوص گلزنی هایش در دیدارهای رسمی و تدارکاتی گفت: خدا را شکر می‌کنم، اما واقعیت این است که هنوز کار خاصی برای استقلال نکرده‌ام و دوست دارم اتفاقات مهم‌تر و بزرگ‌تری برایم در استقلال بیفتد.

مهاجم آبی پوشان اظهار داشت: امسال یکسری برخوردها در ابتدا با من شد و من در مقابل سعی کردم به همه احترام بگذارم و در مقابل این حرف‌ها هم سکوت کردم. بعد از آنکه به استقلال آمدم همه استقلالی‌ها به من کمک کردند. آقا فرهاد، بازیکنان و هواداران همه به من کمک کردند که از همه آنها ممنون هستم. به من انگیزه دادند و شرایطم بهتر شد.

رمضانی در خصوص تصمیمی که برای پیوستن به استقلال گرفت بیان داشت: اول فصل هم قرار بود به استقلال بیایم که اتفاقاتی افتاد که بعداً درباره آن صحبت می‌کنم و این اتفاقات باعث شد که اول فصل به استقلال نیایم. اگر نیم فصل هم آبی پوش نمی‌شدم، قطعاً طوری کار می‌کردم که بالاخره یک روزی پیراهن این تیم را بپوشم.

بازیکن استقلال تاکید کرد: با تلاشی که انجام می‌دهیم و حمایت هواداران امیدواریم که حتماً قهرمان جام حذفی شویم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها