مصطفوی:

مجیدی کار را نیمه‌تمام رها نمی‌کند/ امیدوارم همه تیم‌ها در شرایط مساوی رقابت کنند

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: مجیدی قوی ایستاده و فکر نمی‌کنم کار را نیمه‌تمام رها کند و از استقلال جدا شود.

مجیدی کار را نیمه‌تمام رها نمی‌کند/ امیدوارم همه تیم‌ها در شرایط مساوی رقابت کنند
کد خبر: 495338
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۳ ۱۵:۴۷:۱۷

اعتمادآنلاین| صالح مصطفوی مربی تیم فوتبال استقلال در خصوص قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی و رویارویی آبی‌پوشان با پرسپولیس اظهار داشت: جام حذفی است و تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید همه تیم‌ها را ببرد و فرقی نمی‌کند چه قرعه‌ای باشد. سال گذشته هم قرعه‌ سختی داشتیم و امسال نیز پیش از این مرحله با دو تیم سخت لیگ برتری بازی کردیم. حالا هم با پرسپولیس بازی خواهیم کرد. همه تلاش‌مان را می‌کنیم که در این بازی نتیجه لازم را کسب کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وی در مورد اینکه استقلال شرایط خوبی ندارد و چه زمانی این شرایط درست می‌شود، تصریح کرد: ان‌شاءالله این شرایط هم درست می‌شود. این سوال را باید از نصرالله عبداللهی می‌پرسیدید.

مربی تیم استقلال در خصوص زمان حضور گابریل پین مشاور ایتالیایی فرهاد مجیدی در ایران گفت: او خیلی وقت است که برای حضور در ایران اعلام آمادگی کرده، اینکه چرا شرایط حضور او فراهم نمی‌شود، را اطلاع ندارم. به امید زنده‌ایم و امیدواریم شرایط طوری پیش برود که در شرایط مساوی با سایر تیم‌ها رقابت کنیم.

مصطفوی در پاسخ به این سوال که هواداران نگران هستند که فرهاد مجیدی بازهم استقلال را در نیمه راه رها و استعفا کند، خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم این اتفاق بیفتد. مجیدی قوی ایستاده و حدس من این است که یکسری از این مشکلاتی که ایجاد می‌شود بی‌ارتباط با جدی بودن و خوب کار کردن فرهاد مجیدی نیست.

وی در مورد بازی دوستانه استقلال و پیکان عنوان کرد: باید از مجموعه پیکان، مهدی تارتار و علی‌اصغر مدیرروستا تشکر کنم که میزبانی خوبی را از ما انجام دادند. ما زمینی نداریم که در آن بازی دوستانه برگزار کنیم. پیکان لطف کرد و یک بازی خوب تدارکاتی را با آنها پشت سر گذاشتیم. هر دو تیم از شرایط مسابقه دور بودند اما به مرور در این بازی هر دو تیم شرایط بهتری پیدا کردیم و از نظر تاکتیکی و بدنی به آنچه می‌خواستیم رسیدیم.

مصطفوی در پاسخ به این سوال که آیا لغو بازی دوستانه با صنعت نفت آبادان به خاطر مشکل زمین بود، گفت: نه، با مسؤولان آنها هماهنگی کردیم قرار بود این بازی انجام شود اما ظاهراً‌ مصدومانی داشتند که اگر تعداد آنها بیشتر می‌شد برای بازی‌های لیگ به مشکل می‌خوردند و به همین دلیل عذرخواهی کردند. قرار بود با این تیم در زمینی که تمرین می‌کنند، بازی کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها