کد خبر: 495444
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۴ ۰۹:۰۶:۰۱
| |

مهرزاد حمیدی:

سال گذشته 1650 مراقب بهداشت را جذب کردیم

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش گفت: سال گذشته توانستیم 1650 مراقب بهداشت را جذب کنیم.

سال گذشته 1650 مراقب بهداشت را جذب کردیم
کد خبر: 495444
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۴ ۰۹:۰۶:۰۱

اعتمادآنلاین| صبح امروز مراسم اختتامیه جشنواره و پویش مدافعان و سفیران سلامت با حضور علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی کرونا و معاون وزیر بهداشت و مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش برگزار شد.

به گزارش مهر، حمیدی در ابتدای مراسم گفت: یک سال از زمانی که بیماری کرونا در کشور شیوع پیدا کرد می گذرد و در این مدت همکاری تنگاتنگی بین دو وزارتخانه شروع شد و امروز در بالاترین سطح همکاری بین وزارتخانه‌ای هستیم.

وی ادامه داد: امروز پویش سپاس از مدافعان سلامت و سفیران سلامت را داریم. در ایام دهه کرامت و روز دختر لازم است به همه دختران دانش آموز کشور به ویژه دختران سفیر سلامت تبریک بگویم و درود بفرستم به روح شهدای سلامت و درود بفرستم به مدافعان سلامت که در حال حاضر با خطر پذیری در منطقه خطر از ملت حراست می کنند و در مراکز بهداشتی و بیمارستان ها خدمات ارزشمندی را ارائه می دهند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش بیان کرد: آموزش هم قطاران بسیار موثر است و زبان کودکان برای اینکه بتوانند همسالان خود را آموزش دهند بسیار گویاست.

وی بیان کرد: 300 هزار اثر محصول فرهنگی و آموزشی امروز داریم که در قالب نقاشی و دلنوشته و… هست و آمادگی داریم با همکاری وزارت بهداشت این آثار مستند شود.

حمیدی اظهار کرد: ما در سال گذشته اقدامات خاصی را در بحث بهداشت و سلامت دانش آموزان انجام دادیم. ایجاد رشته بهداشت مدارس در مراکز آموزشی برای اینکه بتوانیم از فارغ التحصیلان در دانشگاه فرهنگیان که این رشته را تاسیس کردند استفاده کنیم. همچنین. 1650 مراقب بهداشت را توانستیم جذب کنیم.

تکمیل می شود....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها