کد خبر: 495524
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۴ ۱۳:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

اریکسن در فکر بازگشت به تمرین دانمارک/ حالم خوب است

اریکسن 29ساله که اکنون در بیمارستان بستری است در پیامی از پزشکان و دنیای فوتبال تشکر کرده و نوشته: «از همه شما متشکرم. من تسلیم نمی‌شوم. احساس می‌کنم اکنون بهتر هستم، اما می‌خواهم همه اتفاقات را درک کنم و بدانم چرا چنین اتفاقی رخ داده است.»

اریکسن در فکر بازگشت به تمرین دانمارک/ حالم خوب است
کد خبر: 495524
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۴ ۱۳:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| یورو 2020 بعد از یک سال وقفه جمعه گذشته با بازی ایتالیا و ترکیه آغاز شد. این دیدار با نتیجه سه بر صفر به سود ایتالیا تمام شد. همه چیز برای آغاز یک تورنمنت فوتبالی آماده بود، اما ایست قلبی اریکسن در دیدار برابر فنلاند شرایط را برای هواداران و بازیکنان فوتبال تغییر داد.

شنبه گذشته کریستین اریکسن ستاره تیم ملی دانمارک در دیدار برابر فنلاند دچار مشکل قلبی شد، اتفاقی تلخ که رقابت‌های یورو 2020 را تحت تاثیر قرار داد.

1

مارتین بوسن، پزشک تیم دانمارک، بعد از بازی تایید کرد که قلب اریکسن ایستاده بوده و با تلاش تیم پزشکی این مسابقه احیا و راهی بیمارستان شده است. او در پاسخ به این سوال که چرا چنین اتفاقی برای اریکسن رخ داده گفت: «ما توضیحی در مورد علت وقوع این حادثه نداریم. نمی‎‌توانم به این سوال پاسخ دهم. او ایست قلبی کرده بود و ما تلاش کردیم او را احیا کنیم. نمی‌دانم چقدر به از دست دادن او نزدیک بودیم، فقط می‌دانم که او را پس گرفتیم.»

1

اریکسن حالا وضعیت جسمی بهتری دارد و گفته هنوز هم می‌تواند فوتبال بازی کند. این در حالی است که در روزهای گذشته شایعاتی در مورد پایان یافتن عمر فوتبالی ستاره اینترمیلان به گوش می‌رسید.

1

از طرفی کاسپر هلمند سرمربی دانمارک می‌گوید، اریکسن احساس می‌کند می‌تواند دوباره فوتبال بازی کند و می‌خواهد به تمرین بازگردد.

مربی دانمارک می‌گوید: «کریستین وقتی در زمین فوتبال است احساس بهتری دارد. دیدن لبخند او خوب است و امیدوارم بتوانیم خودمان را جمع کنیم و برای او بازی کنیم.»

حادثه‌ای که برای اریکسن رخ داد باعث شد تمام بازیکنان و کادر فنی دانمارک با یک روانشناس دیدار کنند و تحت درمان قرار گیرند. آنها روزهای سختی را پشت سر گذاشته‌اند و به همین خاطر هم فدراسیون فوتبال دانمارک سعی دارد شرایط روحی بازیکنان را بهبود ببخشد. البته خبرهای خوبی که از وضعیت جسمی اریکسن به اردوی دانمارک می‌رسد حال آنها را کمی بهتر کرده است. اریکسن 29ساله که اکنون در بیمارستان بستری است در پیامی که از طریق روزنامه گازتا دلو اسپورت ایتالیا منتشر کرده از پزشکان برای کمکی که به او کردند و دنیای فوتبال برای حمایت از او تشکر کرده و نوشته: «از همه شما متشکرم. من تسلیم نمی‌شوم. احساس می‌کنم اکنون بهتر هستم، اما می‌خواهم همه اتفاقات را درک کنم و بدانم چرا چنین اتفاقی رخ داده است. من می‌خواهم از همه به خاطر آنچه برای من انجام داده‌اند تشکر کنم. از خانواده بزرگ اینتر هم ممنونم که در این مدت کنار من بود.»

1

بازی بعدی دانمارک روز پنجشنبه برابر بلژیک خواهد بود. دیداری که نتیجه آن می‌تواند برای این تیم مهم باشد. باید منتظر ماند و دید بازیکنان دانمارک همان‌طور که مربی‌شان گفته می‌توانند برای کریستین اریکسن بازی کنند و برابر بلژیک به برتری برسند یا وضعیت روحی بد آنها که در نیمه دوم بازی برابر فنلاند خودش را به خوبی نشان داد پابرجا خواهد بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها