کد خبر: 495637
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۴ ۱۴:۳۸:۵۷
| |

حسین مظفر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

همه باید برای افزایش میزان مشارکت در انتخابات تلاش کنند

یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مشارکت مردم اولویت اصلی انتخابات 1400 است. همه باید تلاش کنند تا میزان مشارکت در انتخابات افزایش پیدا کند و این امر جز با امیدآفرینی و باور به تغییر و تحول محقق نخواهد شد.

همه باید برای افزایش میزان مشارکت در انتخابات تلاش کنند
کد خبر: 495637
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۴ ۱۴:۳۸:۵۷

اعتمادآنلاین| حسین مظفر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: "مشارکت مردم" اولویت اصلی انتخابات 1400 است. همه باید تلاش کنند تا میزان مشارکت در انتخابات افزایش پیدا کند و این امر جز با امیدآفرینی و باور به تغییر و تحول محقق نخواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی افزود: امید است کاندیدا‌های جبهه انقلاب اسلامی بیش از هر فرد دیگری در این رابطه نقش‌آفرین و موثر باشند. آنان ضمن اینکه هواداران خود را تشویق به مشارکت‌افزایی می‌کنند، باید با وحدت رویه و عمل موجب امیدآفرینی در بین مردم و افزایش میزان مشارکت مردم در انتخابات شوند. بدون شک با عدم تداوم دولت‌های یازدهم و دوازدهم و افزایش میزان رای رئیس‌جمهور منتخب می‌توان تغییر به نفع مردم ایجاد کرد.

مظفر خاطرنشان کرد: بنده ضمن احترامی که برای تمامی کاندیدا‌های جبهه انقلاب قائل هستم و نسبت به توانمندی‌ها و شایستگی‌های آنان واقف هستم و مقایسه کردن آنان با یکدیگر را سخت می‌دانم، باتوجه به اینکه جناب آقای رئیسی مورد وفاق مردم، گروه‌ها و اقشار مختلف قرار گرفته و نظرسنجی‌ها نیز این را نشان می‌دهد، بنده از دیگر کاندیدا‌های جبهه انقلاب درخواست دارم برای اینکه تجربه تلخ انتخابات سال 92 تکرار نشود، به نفع ایشان کناره‌گیری و هواداران خود را ترغیب به رای دادن به ایشان بکنند.

این نماینده ادوار مجلس خاطرنشان کرد: متاسفانه در سال 92 عدم وفاق و وحدت موجب شد تا آن کسی که خودش باور نداشت رای بیاورد، رئیس جمهور شود و در هشت سال گذشته وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم اینگونه شود. اکنون که آن وفاق شکل گرفته و مردم و گروه‌ها از آقای رئیسی حمایت کرده‌اند، درخواست بنده از 4 کاندیدای جبهه انقلاب این است که تصمیمی موثر و به نفع جبهه انقلاب بگیرند.

مظفر بیان داشت: هر تصمیم دیگری که موجب شود، اتفاق سال 92 تکرار شود و وضع مردم این گونه ادامه یابد، قطعاً آیندگان قضاوت خوبی نخواهند داشت. متاسفانه برخی هواداران و طرفداران این روز‌ها چیز‌هایی بیان می‌کنند که خلاف واقع و نظرسنجی‌هاست، بنده با شناختی که از کاندیدا‌های محترم دارم، آنان قطعاً فراتر از این‌ها خواهند اندیشید و تصمیم خواهند گرفت.

وی در پایان تاکید کرد: رئیس‌جمهور منتخب که ان‌شاالله با آرای بالای مردم انتخاب خواهد شد و مقتدرانه در جهت تغییر و تحول گام برخواهد داشت، باید از تمامی ظرفیت‌ها و شایستگی‌ها استفاده کند. شکل‌گیری یک دولت پرتوان، رافع مشکلات مردم خواهد بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها