دعوت بهزاد نبوی از مردم برای شرکت در انتخابات + ویدئو

رئیس جبهه اصلاحات ایران گفت: خواهش من این است که برای نجات ایران و برای اینکه کشور دچار سرنوشتی نشود که راه برگشت نداشته باشیم، در انتخابات شرکت کنید. در هر انتخاباتی که مردم حضور پیدا نکرده‌اند، قبلاً هم شکست خورده‌ایم. اگر مردم در صحنه آمدند، هم در انتخابات شورا برنده‌ایم و هم در انتخابات ریاست‌جمهوری مانع تحقق سناریوی طراحی‌شده خواهیم شد.

دعوت بهزاد نبوی از مردم برای شرکت در انتخابات + ویدئو
کد خبر: 495644
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۴ ۱۴:۵۸:۰۰

اعتمادآنلاین| بهزاد نبوی،‌ رئیس جبهه اصلاحات ایران با انتشار یک پیام ویدئویی از مردم دعوت کرد تا در انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای شهر و روستا شرکت کنند.

به گزارش اعتمادآنلاین ، نبوی در این ویدئو که بر روی کانال تلگرامی جبهه اصلاحات ایران قرار گرفت می‌گوید: خواهش من این است که برای نجات ایران و برای اینکه کشور دچار سرنوشتی نشود که راه برگشت نداشته باشیم، در انتخابات شرکت کنید.

او می‌افزاید: در هر انتخاباتی که مردم حضور پیدا نکرده‌اند، قبلاً هم شکست خورده‌ایم و الان هم اگر مردم حضور پیدا نکنند، شکست خواهیم خورد.

رئیس جبهه اصلاحات ایران با تاکید بر نقش مردم در سرنوشت انتخابات تاکید می‌کند: اگر مردم در صحنه آمدند، هم در انتخابات شورا برنده‌ایم و هم در انتخابات ریاست‌جمهوری مانع تحقق سناریوی طراحی‌شده خواهیم شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها