کد خبر: 495645
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۴ ۱۵:۰۰:۵۱
| |

محمدجواد آذری جهرمی:

توسعه فناوری اطلاعات در کشور سه برابر شده است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: توسعه فناوری اطلاعات در کشور طی چهار سال گذشته سه برابر شده است.

توسعه فناوری اطلاعات در کشور سه برابر شده است
کد خبر: 495645
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۴ ۱۵:۰۰:۵۱

اعتمادآنلاین| محمدجواد آذری جهرمی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از مرکز توسعه واحدهای فناور پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات خراسان رضوی (فاوا) افزود: رشد سه برابری در این بخش به مفهوم زحمت مضاعف و تلاش فراوان در بخش واحدهای فناور است.

به گزارش ایرنا، وی با ارزیابی مثبت فعالیت واحدهای فناور در توسعه و پیشرفت فناوری و اطلاعات ادامه داد: اگر امروز می‌بینیم ظرفیت دو برابر شدن واحدهای فناور را در کشور داریم، رشد و توسعه فناوری و اطلاعات در کشور امکان جهش دو برابری نسبت به وضع موجود را دارد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: این واحدهای فناور مسوول توسعه فناوری در کشور هستند که به صورت جدی ما را در توسعه این بخش کمک کرده‌اند.

وی افزود: دولت تنها اقدام به توانمندسازی و پرداخت تسهیلات حمایتی از آنها کرده اما آثار و برکات فراوان را شاهد هستیم.

مرکز توسعه واحدهای فناور پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات خراسان رضوی (فاوا) 2 سال پیش افتتاح شد و هم اکنون میزبان 11 شرکت استارتاپی و فناوری است.

افتتاح - پارک ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور، بازدید از مرکز توسعه واحدهای فناور پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات خراسان رضوی (فاوا) و نشست با استاندار خراسان رضوی و مدیران حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان از جمله برنامه‌های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر یک روزه به مشهد است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها