کد خبر: 495834
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۵ ۱۱:۱۰:۳۳
| |

عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور:

آثار سیاسی داخلی انتخابات به مشارکت مردم بستگی دارد / تا الان هیچ مشکل امنیتی نداشتیم

وزیر کشور گفت: در انتخابات امر انتقال قدرت از فردی به فرد دیگر را داریم اما آثار سیاسی داخلی و بین‌المللی و امنیتی این انتخابات به نحوه حضور و مشارکت مردم بستگی دارد.

آثار سیاسی داخلی انتخابات به مشارکت مردم بستگی دارد / تا الان هیچ مشکل امنیتی نداشتیم
کد خبر: 495834
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۵ ۱۱:۱۰:۳۳

اعتمادآنلاین| عبدالرضا رحمانی‌فضلی در حاشیه نشست استانداران سراسر کشور با حضور در جمع خبرنگاران عنوان کرد: در این دوره به لحاظ شرایط کرونایی شاهد محدودیت‌های در تبلیغات انتخاباتی بودیم به گونه‌ای که در مساجد از این حیث تعطیل است و نامزدهای انتخابات و طرفداران آنها این دوره حتی در خیلی از استان‌ها ستاد تشکیل ندادند وقتی ستاد نباشد تجمع و میتینگ نیست.

به گزارش ایلنا، وی افزود: در همین راستا همه شرایط دست به دست هم داد تا در کنار رقابت ضعیف مواجه با شرایطی هستیم که این شرایط را مردم و رسانه‌ها باید در عمل جبران کنند.

وزیر کشور گفت: در انتخابات امر انتقال قدرت از فردی به فرد دیگر را داریم اما آثار سیاسی داخلی و بین‌المللی و امنیتی این انتخابات به نحوه حضور و مشارکت مردم بستگی دارد. این بار هم باید علیرغم همه کاستی‌ها نشان دهیم درک درستی از فضا و شرایط بین‌المللی داریم و مشارکت را با نگاه ملی و فراجناحی تحلیل می‌کنیم.

رحمانی فضلی یادآور شد: از همه استانداران سوال شد تا الان هیچ مشکل امنیتی نداریم. پیش‌بینی لازم شده است و رصد لازم هم داریم. در تدارکات هم مشکلی نداشتیم همه تعرفه‌ها ارسال شده من نگرانی داشتم در مورد اینکه تعرفه به اندازه باشد این 8 سال هیچ وقت کمبود تعرفه نداشتیم و با نرم‌افزاری که داریم تعداد تعرفه‌ها در هر لحظه کنترل می‌شود تا به 50 درصد برسیم تغذیه می‌شود.

وی گفت: در بحث نظارت هم هماهنگی خوبی شکل گرفته است. امیدوارم به لطف خداوند متعال با حضور پرشور مردم و با مسئولیت وزارت کشور، انتخابات امن و قانونی و بهداشتی داشته باشیم. این مساله موجب اعتماد مردم به نظام و امید به حل مشکلات می‌شود، چون وحدت و انسجام مردم در گرو این حضور است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها