رئیس ستاد انتخابات استان تهران:

فرصت نهایی تبلیغات انتخابات اعلام شد/ شوراها تا ساعت 24 روز چهارشنبه 26 خرداد

رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: کاندیداهای انتخابات شوراها برای تبلیغات تنها تا ساعت 24 روز چهارشنبه 26 خردادماه سال جاری فرصت دارند.

فرصت نهایی تبلیغات انتخابات اعلام شد/ شوراها تا ساعت 24 روز چهارشنبه 26 خرداد
کد خبر: 495849
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۵ ۱۱:۴۳:۲۶

اعتمادآنلاین| شکراله حسن بیگی در بیست و نهمین جلسه ستاد انتخابات استان تهران با تقدیر از تلاش کمیته‌های ستاد انتخابات استان تهران در جهت برنامه ریزی برگزاری انتخابات 28 خردادماه گفت: امیدواریم روز جمعه همچون دوره های گذشته شاهد حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای در کشور و به ویژه استان تهران باشیم.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به آمار شعب اخذ رای در استان تهران افزود: 6 هزار و 846 شعبه اخذ رای داریم که از این تعداد 425 شعبه سیار در استان تهران پیش بینی شده است. شعب سیار برای حضور در بیمارستان ها، منازل افرادی که در قرنطینه کرونا هستند و همچنین، کمک به شعب سیاری که با جمعیت رای دهندگان روبه رو باشند، فعال هستند.

وی ادامه داد: اخذ رای در روز جمعه 28 خردادماه در شعب مختلف از ساعت 7 صبح آغاز می شود و اعضای شعب از ساعت 6 صبح در محل حضور دارند و زمان رای گیری مطابق قانون تا ساعت 17 روز جمعه ادامه دارد و تمدید این زمان با نظر وزیر کشور و مصوبه ستاد کرونا تا 2 صبح روز شنبه برای شعبی که افراد در صف قرار دارن، حضور دارند و با هماهنگی هیئت نظارت، امکان تمدید است.

وی به آمار نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا و میاندوره ای خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: برای 47 شهر استان تهران، 4 هزار و 810 نامزد شوراهای شهر وجود دارد و برای 502 روستای استان تهران، 3 هزار و 449 نامزد شوراهای روستا است؛ همچنین تعداد کاندیداهای میاندوره ای مجلس شورای اسلامی 215 نامزد است که برای یک کرسی رقابت می کنند و در انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز در استان تهران برای سه کرسی 16 نامزد رقابت می کنند.

وی تاکید کرد: براساس اعلام ستاد انتخابات استان تهران زمان تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری، میاندوره ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری مطابق قانون تا ساعت 7 صبح روز پنجشنبه 27 خردادماه و زمان تبلیغات کاندیداهای شوراها تا ساعت 24 روز چهارشنبه 26 خردادماه است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها