روشن: از گل زدن به عراق احساس غرور می‌کنم

بازیکن اسبق تیم ملی گفت: من در زمانی که بازی می‌کردم دو بار موفق شدم دروازه عراق را باز کنم و همیشه از این بابت احساس غرور می‌کنم.

روشن: از گل زدن به عراق احساس غرور می‌کنم
کد خبر: 495856
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۵ ۱۱:۵۲:۳۴

اعتمادآنلاین| حسن روشن با اشاره به بازی حساس تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق اظهار داشت: بازی با عراق شرایط خاص خودش را دارد و 2 تیم تحت هیچ شرایطی دوست ندارند در این بازی شکست بخورند. این رقابت همیشه و از سال‌ها پیش وجود داشته است.

به گزارش ایرنا، وی افزود: پیروزی مقابل عراق برای ایران از اهمیت زیادی برخوردار است، اگر می‌خواهیم کارمان به اما و اگر کشیده نشود باید در این جدال به برتری رسیده و سه امتیاز کامل را به دست بیاوریم.

پیشکسوت فوتبال ایران خاطرنشان کرد:بازیکنان تیم ملی در بهترین شرایط روحی و روانی قرار دارند، آنها می‌دانند این مسابقه چقدر برای فوتبال ایران اهمیت دارد، آنها با تمام قدرت در زمین حاضر خواهند شد تا بهترین عملکرد را داشته باشند.

روشن تصریح کرد: مربیان ایران و عراق به طور حتم بازی‌های قبلی یکدیگر را آنالیز و شناخت کاملی از هم دارند و برای بازی روز سه‌شنبه برنامه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته‌اند.

وی تا‎کید کرد: من در زمانی که بازی می‌کردم دو بار موفق شدم دروازه عراق را باز کنم و همیشه از این بابت احساس غرور می‌کنم، گل زدن به این تیم لذت خاصی داشت.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران در پایان گفت: من به برد تیم ملی خوش‌بین هستم و حتم دارم جوانان ایرانی شب خوبی را برای ملت ایران رقم خواهند زد.

تیم ملی فوتبال ایران که در دور برگشت مسابقات مقدماتی انتخابی جام جهانی 2022 قطر و جام ملتهای 2023 قطر توانسته هر سه دیدار نخست خود را با برتری پشت سر بگذارد، امروز سه شنبه در آخرین بازی خود در این مرحله از ساعت 21 به مصاف عراق می‌رود.

درگروه سوم این رقابت‌ها عراق با 17 امتیاز صدرنشین است و تیم ملی کشورمان با 15 امتیاز در رده دوم مسابقات گروه قرار دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها