محسن مهرعلیزاده، یک نامزد انتخاباتی ریاست جمهوری:

تنش‌زدایی با جهان از افتخارات دولت اصلاحات است / دولتم ادامه‌دهنده دولت اصلاحات است

یک نامزد انتخاباتی ریاست جمهوری گفت: نشاط اجتماعی و تنش زدایی با جهان از افتخارات دولت اصلاحات است و من آمده‌ام همان راه را برای جوانان امروز دوباره احیا کنم، به طوری که دولت من دولت سوم اصلاحات خواهد بود.

تنش‌زدایی با جهان از افتخارات دولت اصلاحات است / دولتم ادامه‌دهنده دولت اصلاحات است
کد خبر: 495998
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۵ ۱۸:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| یک نامزد انتخاباتی ریاست جمهوری گفت: نشاط اجتماعی و تنش زدایی با جهان از افتخارات دولت اصلاحات است و من آمده‌ام همان راه را برای جوانان امروز دوباره احیا کنم، به طوری که دولت من دولت سوم اصلاحات خواهد بود.

به گزارش ایسنا، محسن مهرعلیزاده، عصر امروز (سه شنبه- 25 خرداد) در برنامه تلویزیونی که از شبکه استانی اصفهان پخش شد، اظهار کرد: در اصفهان کار کرده ام و اصفهان را تاریخ ایران و هویت آن می دانم. اصفهانی‌ها غیرتمند و باهوش و مستعد کار کردن و انجام کارهای بزرگ هستند. اصفهان پایتخت فرهنگی جهان اسلام است و افتخار می کنم که داماد شما اصفهانی ها هستم.

وی افزود: مشکلات استان اصفهان را به خوبی می دانم و دست کشاورزان شرق اصفهان را بارها بوسیده ام. زاینده رود نماد زندگی مردم اصفهان است که امروز آن را از دست داده اند. برای باغات، برای شرق اصفهان و برای تالاب گاوخونی کاری خواهیم کرد که آب مورد نیاز را داشته باشند و زیبایی اصفهان به جاری بودن رودخانه زاینده رود بستگی زیادی دارد.

به گزارش ایسنا، این نامزد انتخاباتی ریاست جمهوری گفت: اصفهان با طرح‌های بنده تا 100 سال دیگر زنده است و دست شما را می فشارم تا با همکاری یکدیگر اصفهان را به شهر اولین ها تبدیل کنیم. شما مردم اصفهان در تاریخ بشریت افتخار آفریده اید و در دهه های اخیر غیرت شما در حفظ تمامیت ارضی کشور مثال زدنی است، به طوری که بیش از 24 هزار شهید تقدیم این مرز و بوم کرده اید.

مهرعلیزاده تصریح کرد: شرایط کنونی کشور چندان مناسب نیست. ایران دارای منابع طبیعی سرشار و منابع انسانی ارزشمند است که از این نعمت ها باید بهره ببریم. همه چیز داریم و آن چیزی که نداریم برنامه عملیاتی برای اداره کشور در تمام دولت ها است و حاصل کار ما این بوده که بعد از 42 سال فاصله میان درآمد و هزینه خانوارها زیادتر شده و کار را به جایی رسانده است که اگر امروز تصمیم درست نگیریم موفق نخواهیم بود.

وی با بیان اینکه دولت بنده به دنبال خویشاوند سالاری نیست، گفت: در زمینه های مختلف اقتصادی کار کرده ام و استاندار خراسان بزرگ و اصفهان بوده ام. برنامه بنده برنامه ای اقتصادی- اجتماعی است که اجازه له شدن قشر ضعیف را در عین حالی که چرخ صنعت را می چرخاند نمی دهد. به اقشار کم درآمد جامعه پنج برابر یارانه فعلی، یارانه پرداخت می کنم و منابع آن نیز پیش بینی شده است.

این نامزد انتخاباتی ریاست جمهوری، افزود: دولت بنده ادامه دهنده دولت اصلاحات است، زمانی که نرخ تورم بسیار پایین بود و پاسپورت ایران ارزش داشت. نشاط اجتماعی و تنش زدایی با جهان از افتخارات دولت اصلاحات است و من آمده ام همان راه را برای جوانان امروز دوباره احیا کنم.

مهرعلیزاده خاطرنشان کرد: اگر رئیس جمهور شوم اجازه تحمیل عقیده و تمامیت خواهی را در کشور نمی‌دهم تداوم یابد و از زورگویی برخی جریان ها جلوگیری خواهم کرد. فساد باید ریشه کن شود و نباید اجازه دهیم تعصبات فکری برخی افراد بر زندگی مردم سایه شوم بیندازد.

وی گفت: نام دولت بنده "دولت زندگی" است، چرا که این دولت حیات عزتمندانه تمام ایرانیان را احیا می کند، زیرا ایرانیان لیاقت داشتن بهترین زندگی را با سابقه تمدنی درخشان دارند. این مقطع مقطعی است که باید تغییر اساسی را در وضعیت کشور شاهد باشیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها