شکراله حسن‌بیگی، رئیس ستاد انتخابات استان تهران:

انتخابات 1400| تبلیغات نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا ساعت 24 امشب پایان می‌گیرد

رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: زمان تبلیغات نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا تا ساعت 24 روز چهارشنبه 26 خرداد یعنی 24 امشب می باشد و بعد از آن تبلیغات ممنوع است.

انتخابات 1400| تبلیغات نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا ساعت 24 امشب پایان می‌گیرد
کد خبر: 496080
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۶ ۰۸:۵۶:۰۰

اعتمادآنلاین| شکراله حسن بیگی، رئیس ستاد انتخابات استان تهران در مورد زمان تبلیغات نامزدهای انتخابات اظهار داشت: زمان تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری، مجلس خبرگان و میاندوره ای مجلس شورای اسلامی تا 7 صبح روز پنجشنبه 27 خرداد ادامه دارد.


به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: زمان تبلیغات نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا تا ساعت 24 روز چهارشنبه 26 خرداد یعنی 24 امشب می باشد و بعد از آن تبلیغات ممنوع است.


رئیس ستاد انتخابات استان تهران خاطرنشان کرد: بر اساس ماده 61 آیین نامه اجرایی انتخابات شوراهای شهر و روستا تاکید شده مدت فعالیت تبلیغات انتخاباتی برای کلیه نامزدهای انتخاباتی یکسان است و 8 روز قبل از روز اخذ رای آغاز می شود و تا 24 ساعت قبل از روز اخذ رای ادامه دارد.


انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در 6 حوزه، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در سه حوزه انتخاباتی و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در یک هزار و 372 شهر و چهل هزار و 620 روستا و تیره عشایری 28 خرداد 1400 برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها