کد خبر: 496154
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۶ ۱۰:۴۸:۲۶
| |

جنگل‌های کوه «حاتم» در مرز کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان پس از 3روز در حال سوختن

مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جنگل‌های کوه حاتم در مرز این استان با استان خوزستان پس از سه روز در حال سوختن هستند.

جنگل‌های کوه «حاتم» در مرز کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان پس از 3روز در حال سوختن
کد خبر: 496154
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۶ ۱۰:۴۸:۲۶

اعتمادآنلاین| «محمد محمدی» افزود: این آتش سوزی از ساعت 15 و 45 دقیقه روز دوشنبه 24 خرداد ماه 1400 شروع شده است و همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، وی اظهارکرد: بلافاصله نیروهای عملیاتی ادارات مرتبط اعلام شد که به منطقه اعزام شدند و عملیات اطفا حریق را شروع کردند.

مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: کوه حتم در مرز مشترک شهرستانهای لنده و بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بهبهان در استان خوزستان است که این آتش سوزی از سمت استان خوزستان به عرصه های منابع طبیعی استان ما سرایت کرد.

محمدی تصریح کرد: دیروز بعداز ظهر یک فروند بالگرد به منطقه اعزام و به عملیات اطفای حریق همکاری و کمک کرد.

وی ادامه داد: بخشی از آتش سوزی که رد محدوده شهرستان لنده است تقریبا تحت کنترل است و نیروهای در تلاش برای مهار آتش بخشی دیگر که در شهرستان بهمئی است، هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه با هماهنگی سازمان بحران کشور از سوی وزارت دفاع این دو بالگرد اعزام شدند و یا می شوند، عنوان کرد: تا ظهر امروز یک بالگرد آبپاش به منطقه اعزام می شود.

محمدی در خصوص میزان خسارات وارده و علت این آتش سوزی بیان کرد: مساحت خسارات وارده هنوز مشخص نیست و علت اتش سوزی نیز انسانی است که باید بصورت دقیق بررسی شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها