رکورد مصرف برق در گیلان، شکست

بهمن داراب زاده مدیرعامل برق منطقه ای گیلان، وی با اشاره به اینکه رکورد مصرف برق 40 روز زودتر از سال قبل شکست، گفت: در همه جای دنیا در ایام پیک مصرف که بازه بسیار کوتاهی است، بر روی استفاده بهینه از انرژی برق تاکید می شود.

رکورد مصرف برق در گیلان، شکست
کد خبر: 496177
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۶ ۱۱:۲۷:۰۰

اعتمادآنلاین| مدیرعامل برق منطقه ای گیلان، وی با اشاره به اینکه رکورد مصرف برق 40 روز زودتر از سال قبل شکست، گفت: در همه جای دنیا در ایام پیک مصرف که بازه بسیار کوتاهی است، بر روی استفاده بهینه از انرژی برق تاکید می شود.

بهمن داراب زاده در جمع خبرنگاران، با اشاره به افزایش مصرف برق در استان گیلان، گفت: با توجه به اینکه رکورد پیک بار سال قبلی شکسته شده است، ضرورت استفاده بهینه از برق دوچندان می شود.

وی با اشاره به اینکه رکورد مصرف برق 40 روز زودتر از سال قبل شکست، افزود: برای اینکه همه از نعمت برق برخوردار شوند، باید استفاده خردمندانه از برق را در اولویت قرار داده و با اجرای راهکارهای ساده، مدیریت مصرف برق را اجرا و پیاده سازی کنیم.

مدیرعانل شرکت برق منطقه ای گیلان تصریح کرد: در همه جای دنیا در ایام پیک مصرف که بازه بسیار کوتاهی است، بر روی استفاده بهینه از انرژی برق تاکید می شود؛ چرا که کوتاه بودن دوره زمانی پیک بار، سرمایه گذاری های کلان و هنگفت برای احداث نیروگاه های جدید را توجیه ناپذیر می کند.

داراب زاده، با اشاره به انتخابات پیش رو، خاطرنشان کرد: انتخابات در سرنوشت هر کشوری مهم بوده و ضمن حضور پرشور در انتخابات، شرکت برق منطقه ای گیلان برای تامین برق مطمئن و پایدار در حالت آمادگی کامل قرار دارد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها