کد خبر: 496203
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۶ ۱۱:۵۶:۳۸
| |

شکرالله حسن‌بیگی، رئیس ستاد انتخابات استان تهران:

مردم رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند / 27 و 28 خرداد، منع تردد شبانه لغو و خودروها جریمه نمی‌شوند

رئیس ستاد انتخابات استان تهران در مورد تمهیدات لازم جهت تردد در روز منتهی به انتخابات گفت: مردم رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند. شب جمعه و شب شنبه یعنی 27 و 28 خرداد منع تردد شبانه لغو و خودروها جریمه نمی‌شوند.

مردم رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند / 27 و 28 خرداد، منع تردد شبانه لغو و خودروها جریمه نمی‌شوند
کد خبر: 496203
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۶ ۱۱:۵۶:۳۸

اعتمادآنلاین| رئیس ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به برگزاری انتخابات گفت: شب جمعه و شب شنبه یعنی 27 و 28 خرداد منع تردد شبانه لغو و خودروها جریمه نمی شوند.

به گزارش ایسنا، شکرالله حسن بیگی در مورد تمهیدات لازم جهت تردد در روز منتهی به انتخابات اظهار داشت: نامه معاون امنیتی، انتظامی و رئیس کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا به سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی مبنی بر درخواست لغو ممنوعیت تردد شبانه در شب منتهی به انتخابات و همچنین شب انتخابات ارسال شد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط انتخابات شب جمعه و شب شنبه به این سبب که عوامل اجرایی جهت تحویل صندوق ها باید اقدام کنند موضوع ممنوعیت منع تردد شبانه در پنجشنبه و جمعه مطرح شده است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران و رئیس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه مردم رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند، تاکید کرد: بر این اساس شب جمعه و شب شنبه یعنی 27 و 28 خرداد منع تردد شبانه لغو و خودروها جریمه نمی شوند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها