پایان رأفت:

تیم ملی می‌تواند به جام جهانی برسد/ به اسکوچیچ باد وقت داد

مهاجم سابق پرسپولیس می‌گوید تیم ملی فوتبال ایران می‌تواند با توانایی بازیکنانش به جام جهانی صعود کند.

تیم ملی می‌تواند به جام جهانی برسد/ به اسکوچیچ باد وقت داد
کد خبر: 496290
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۶ ۱۴:۵۱:۵۳

اعتمادآنلاین| پایان رأفت درباره پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر عراق اظهار کرد: ابتدا باید این پیروزی و صعود به مرحله بعد را به مردم ایران، کادر فنی و بازیکنان تبریک بگویم. ما چهار بازی بسیار خوب را از تیم ملی شاهد بودیم و در این رقابت‌ها بازیکنان عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته بودند. مدت‌ها بود که عراق را شکست نداده بودیم اما تیم ملی توانست این تیم را شکست دهد و مردم را خوشحال کند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: بازیکنان باکیفیتی داشتیم که کارشان را به خوبی انجام دادند و تلاش کردند که تیم ملی به عنوان تیم اول از گروه صعود کند. ما هم در درون زمین و هم روی نیمکت بازیکنان بسیار خوبی داشتیم و فرقی نداشت کدام بازیکنان وارد زمین می شود چون هر بازیکنی به زمین می‌آمد بهترین عملکرد خود را به نمایش می‌گذاشت. من فکر می‌کنم تمام خطوط وظیفه خودشان را انجام دادند تا ما توانستیم به عنوان تیم اول صعود کنیم. حالا باید منتظر باشیم تا ببینیم در این مرحله با چه تیم هایی هم گروه خواهیم شد. امسال سال سختی برای فوتبال ایران خواهد بود. امیدوارم بازی های خوبی انجام بدهیم و تیم ملی نتایج خوبی را کسب کند.

وی درباره عملکرد دراگان اسکوچیچ هم گفت: از روز اول من او را تأثیرگذار می‌دانستم چون چند سالی در فوتبال ایران کار کرده بود و به شناخت مطلوبی رسیده بود. من فکر می‌کنم باید بیشتر به اسکوچیچ زمان بدهیم تا بتواند با عملکرد خوبش تیم ملی را موفق کند، حتی الان هم که تیم‌اش هم خوب کار کرده و هم خوب نتیجه گرفته است. الان هم بازیکنان با تفکر او آشنا شده‌اند و خودش هم به خوبی در تیم ملی جا افتاده است.

او در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی در نهایت می‌تواند به جام جهانی صعود کند یا خیر، گفت: صد درصد می‌توانیم صعود کنیم چون بازیکنان توانمندی داریم که می‌توانند به ما کمک کنند. زوج طارمی و آزمون زوج بسیار خطرناکی هستند که می‌توانند به همه تیم‌ها گل‌زنی کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها