کد خبر: 496424
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۷ ۱۱:۱۲:۰۰
| |

عرضه نفت روسیه در ژوئن 2021 کاهش می‌یابد

عرضه نفت روسیه در ماه ژوئن با وجود افزایش تولید اوپک پلاس کاهش می‌یابد. در حالی که تولید میعانات گازی در توافق اوپک پلاس لحاظ نشده است، روسیه ارقام جداگانه‌ای را برای تولید نفت و میعانات گازی ارائه نمی‌دهد.

عرضه نفت روسیه در ژوئن 2021 کاهش می‌یابد
کد خبر: 496424
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۷ ۱۱:۱۲:۰۰

اعتمادآنلاین| داده‌های منتشر شده توسط اداره پخش مرکزی مجتمع انرژی سوخت نشان داد که میانگین ​​تولید روزانه میعانات گازی و نفت روسیه در بازه زمانی یکم تا 14 ماه ژوئن 2021، 0.6 درصد کاهش یافته و به یک میلیون و 419 هزار تن رسیده است.

به گزارش برنا، روسیه از ماه مارس 2021 به طور فعال تولید نفت خود را افزایش داد. این در حالی است که این کشور افزایش تولید خود را در ماه مه متوقف کرد. میانگین تولید روسیه در این ماه یک میلیون و 427 هزار تن در روز بود.

در مجموع، ​​تولید روزانه نفت روسیه از ابتدای ژانویه امسال 3.5 درصد افزایش یافته و به یک میلیون و 371 هزار تن رسیده است.

اگر داده‌های مربوط به تولید نفت روسیه با بشکه محاسبه شود، میانگین ​​تولید روزانه نفت این کشور تا اواسط ماه ژوئن 10 میلیون و 400 هزار بشکه بوده است. این رقم در ماه دسامبر 2020 ، 10 میلیون و 50 هزار بشکه بود.

در حالی که تولید میعانات گازی در توافق اوپک پلاس لحاظ نشده است، روسیه ارقام جداگانه‌ای را برای تولید نفت و میعانات گازی ارائه نمی‌دهد.

بر اساس داده‌های آژانس بین‌المللی انرژی (IEA)، روسیه در ماه آوریل یک میلیون و 280 هزار بشکه در روز میعانات گازی و دیگر هیدروکربن‌های مایع تولید کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها