کد خبر: 496547
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۸ ۰۷:۴۹:۱۳
| |

علی رمضانی، مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد:

مهلت ثبت‌نام دانش‌آموزان در پایگاه‌های تابستانی تا اول تیر

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش با اشاره به مهلت ثبت نام دانش آموزان در کلاس های اوقات فراغت تابستانی تا اول تیرماه اظهار کرد: پایگاه‌های تابستانی از پنجم تیرماه افتتاح می‌شود و پیش بینی می کنیم حدود سه میلیون دانش‌آموز در فعالیت‌های تابستانی شرکت کنند.

مهلت ثبت‌نام دانش‌آموزان در پایگاه‌های تابستانی تا اول تیر
کد خبر: 496547
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۸ ۰۷:۴۹:۱۳

اعتمادآنلاین| مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش با اشاره به مهلت ثبت نام دانش آموزان در کلاس های اوقات فراغت تابستانی تا اول تیرماه اظهار کرد: پایگاه‌های تابستانی از پنجم تیرماه افتتاح می‌شود و پیش بینی می کنیم حدود سه میلیون دانش‌آموز در فعالیت‌های تابستانی شرکت کنند.

به گزارش ایسنا، علی رمضانی با اشاره به اینکه فعالیت تابستانی امسال تلفیقی از سامانه همگام و شاد خواهد بود اظهار کرد: به منظور غنی سازی اوقات فراغت، راه‌اندازی حدود 30 هزار پایگاه تابستانی هدف گذاری شده و فعالیت‌های تابستانی در شبکه شاد و به صورت غیرحضوری دنبال می شود، به همین منظور صفحه‌ای در شبکه شاد برای فعالیت اوقات فراغت راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر دانش‌آموزان می‌توانند با ورود به سامانه همگام برای ثبت نام در کلاس‌های مورد علاقه‌شان ثبت نام کنند.

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه دانش‌آموزان برای ثبت نام کلاس‌های تابستانی تا اول تیرماه فرصت دارند گفت: پایگاه‌های تابستانی از پنجم تیرماه افتتاح می‌شود و پیش بینی می‌کنیم حدود سه میلیون دانش‌آموز در فعالیت‌های تابستانی شرکت کنند. کلاس‌های مجازی تابستانی در سامانه شاد همانند کلاس‌های مدارس تشکیل می‌شود.

وی افزود: مدارس متقاضی، کانون‌های فرهنگی تربیتی، دارالقرآن ها، مرکز و هسته‌های مشاوره، پژوهش سراها، مجتمع‌ها و سالن های ورزشی و کلیه فضاهایی که در تابستان امسال قرار است به عنوان پایگاه تابستانی به دانش آموزان خدمات ارائه دهند از جمله تشکل‌ها و نهادهای برگزارکننده پایگاه‌های تابستانی هستند که پیش از این اطلاعات پایگاه‌ها و کلاس های موردنظر خود را در سامانه همگام ثبت کرده‌اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها