حضور زاکانی در حسینیه جماران برای شرکت در انتخابات / زاکانی: رئیس جمهور آینده باید از در و دیوار جماران درس بگیرد

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس با حضور در حسینیه شماره یک امام خمینی(ره) برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: رئیس جمهور آینده باید به جماران بیاید و از در و دیوار آن درس بگیرد و با تکیه با مردم بتواند فقر را ریشه‌کن کند.

حضور زاکانی در حسینیه جماران برای شرکت در انتخابات / زاکانی: رئیس جمهور آینده باید از در و دیوار جماران درس بگیرد
کد خبر: 496598
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۸ ۰۹:۳۳:۰۰

اعتمادآنلاین| رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در حسینیه جماران حاضر و رای خود را به صندوق انداخت.

به گزارش فارس، علیرضا زاکانی با حضور در حسینیه شماره یک امام خمینی(ره) در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا شرکت کرد و رأی خود را به صندوق انداخت.

علیرضا زاکانی صبح امروز با حضور در حسینیه جماران، اراء خود را در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراها، نخستین میان‌دوره مجلس یازدهم و دومین میان‌دوره‌ای دوره پنجم خبرگان رهبری به صندوق انداخت.

وی سپس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آنچه که امام عظیم‌الشان دنبال می‌کردند و جامعه طلب می‌کردند باید بماند؛ مهم ماندن راه امام (ره) است، نه بودن و نبودن ما.

وی افزود: امام ضربه زدن به جامعه اسلامی را جایز نمی‌دانستند. امام مردم‌سالاری دینی را باور داشتند و می‌گفتند مسولین خاک پای مردم هستند.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس تاکید کرد: امام یک تار موی کوخ‌نشینان را به کاخ‌نشینان نمی‌دادند، اما امروز در جامعه کاخ‌نشین داریم.

زاکانی افزود: رئیس جمهور آینده باید به جماران بیاید و از در و دیوار آن درس بگیرد و با تکیه با مردم بتواند فقر را ریشه‌کن کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها