حضور رئیس مجلس در مسجد ابوذر برای شرکت در انتخابات / قالیباف: چاره حل مشکلات، انتخاب خوب و تحول در مدیریت کشور است

رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (جمعه 28 خردادماه) با حضور در مسجد ابوذر رای خود را به صندوق انداخت. وی همچنین در این حوزه رای گیری به سوالات مردم حاضر در این حوزه انتخابیه پاسخ داد.

حضور رئیس مجلس در مسجد ابوذر برای شرکت در انتخابات / قالیباف: چاره حل مشکلات، انتخاب خوب و تحول در مدیریت کشور است
کد خبر: 496603
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۸ ۰۹:۴۴:۰۰

اعتمادآنلاین| رییس مجلس شورای اسلامی با شرکت در انتخابات رای خود را به صندوق انداخت.

به گزارش فارس، وی همچنین در این حوزه رای گیری به سوالات مردم حاضر در این حوزه انتخابیه پاسخ داد.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز پس از شرکت در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، نخستین میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم و دومین میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان در محل مسجد ابوذرتهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتخابات فرصت بزرگی برای مردم ماست که چهره مدیریتی کشور را تغییر دهند.

وی تصریح کرد: یک وظیفه بر دوش مردم ماست که انتخاب دقیقی انجام دهند چون قرار است سرنوشت اداره چهار سال کشور و نیز شوراهای شهر را تعیین کنند و وظیفه‌ای هم بر دوش ما در مجلس قرار دارد که خواسته‌های مردم و برنامه‌های دولت آینده و عملکرد شوراهای شهر را با نظارت دنبال کنیم تا مردم احساس نکنند که خواسته‌ها و وعده‌ها اجرا نشده است.

رئیس مجلس تأکید کرد: امیدواریم دولت آینده نیز با همکاری دو قوه دیگر مسائل کشور را دنبال کرده و وضعیت فعلی را بهبود ببخشد.

قالیباف خاطرنشان کرد: راه چاره‌ این نیست که با صندوق رأی قهر کنیم. راه چاره حضور در انتخابات و انتخابات خوب است تا با تحول در مدیریت کشور که ریشه اصلی مشکلات نیز همین مدیریت است و نه کمبود امکانات و اعتبارات، مشکلات را حل کنیم.

وی گفت: ما معتقدیم می‌توان در یک برنامه پنج‌ساله ثبات را در کشور حاکم کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها