کد خبر: 496676
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۸ ۱۲:۱۲:۰۴
| |

رییس جمهور و کارگزاران شهری امانت دار مردم باشند

دبیرکل جبهه همبستگی ملی نیروهای انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه باید رییس جمهور و کارگزاران شهری امانت دار مردم باشند، به مشارکت گسترده مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: همواره مردم ایران نشان دادند برای قدرت و صلابت کشور خود وقت می گذارند که در این دوره از انتخابات نیز چنین خواهد شد .

رییس جمهور و کارگزاران شهری امانت دار مردم باشند
کد خبر: 496676
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۸ ۱۲:۱۲:۰۴

اعتمادآنلاین| مرتضی طلایی با حضور در مسجد النبی نارمک و بعد از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری، شوراها و میان دوره ای مجلس و خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از اول صبح در شعبات سطح شهر حضور پیدا کردم و مشارکت خوبی از مردم را دیدم، امیدواریم شاهد استقبال بیشتری از مردم باشیم.

به گزارش ایسنا، وی با این پیش بینی که بعدازظهر میزان مشارکت مردم بیشتر می شود، افزود: همواره مردم ایران نشان دادند برای قدرت و صلابت کشور خود وقت می گذارند، در این دوره از انتخابات نیز چنین خواهد شد همان طور که شاهد صف های طولانی برای رای دادن مردم هستیم.

این کاندیدای انتخابات شورای شهر تهران با اشاره به انتظارات مردم از رییس جمهور آینده اظهار کرد: باید رییس جمهور و کارگزاران شهری امانت دار مردم باشند، به اموال مردم تعدی نکرده، فامیل باز ی نکنند و از آقا زاده ها و رانت استفاده نکنند همچنین با اراده جدی مجاری فساد را ببندند.

طلایی تاکید کرد: با بسته شدن مجاری فساد، رانت خواری هم بسته شده و بسیاری از مفاسد از بین برود البته این مشروط به آن است که خودمان را از جناح بازی، طایفه بازی، آقازادگی ها و داماد زادگی ها و امثال اینها را خلاص کنیم . اگر قرار باشد در کنار هر مسئولی نزدیکانش حضور داشته باشند همین وضعیت فعلی را شاهد خواهیم بود، مسوول باید پای کار باشد و برای مردم کار کند، نه اینکه مدیرانش به صورت قطاری با او بیایند و بعد بروند.

وی با اشاره به اولویت های فعلی جامعه گفت: بهبود وضعیت معیشت مردم، رفاه، اشتغال و موضوع جوانان و ازدواج جوانان اولویت های امروز جامعه است.

امیدواریم کسانی که به دنبال ایجاد قرارگاه توزیع مرغ و تخم‌مرغ هستند، بدانند که بچه های دفاع مقدس و انقلاب برای تولید موشک نقطه زن هم قرارگاه ندارند، بلکه روی پای خودشان ایستاده و با توکل به خدا و اعتماد به توانمندی های داخلی و مردم موفق شده اند.

طلایی با تاکید بر اینکه می‌توان مشکلات را حل کرد ابراز امیدواری کرد که با تشکیل دولت انقلابی و کارآمد ریل‌گذاری ها به سمت رفته که اقتصاد، قدرت دفاعی و سایر مولفه‌ها پیشرفت چشمگیری داشته تا در برابر دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها