پیروز حناچی:

عدم شرکت در انتخابات به نفع مسببین وضع موجود است

شهردار تهران با بیان اینکه ما راهی به جز انتخابات و رأی‌گیری نمی‌شناسیم، تأکید کرد که رأی ندادن به نفع مسببین وضع موجود است.

عدم شرکت در انتخابات به نفع مسببین وضع موجود است
کد خبر: 496693
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۸ ۱۲:۵۸:۱۰

اعتمادآنلاین| پیروز حناچی در حاشیه حضور در مسجدالنبی خیابان زنجان، درباره میزان مشارکت در انتخابات گفت:‌ هنوز زود است که بخواهیم درباره میزان مشارکت در انتخابات اظهارنظر کنیم اما تا به اینجا حضور مردم در انتخابات خوب بوده و ما امیدواریم میزان مشارکت بالای 55 یا 60 درصد شود که دیگر هیچ حرف و حدیث و شبهه‌ای باقی نماند و کسی که رأی می آورد با رأی قاطبه مردم انتخاب شود.

به گزارش ایسنا، حناچی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه انتخابات شورای شهر چه تأثیری بر روند اداره شهر دارد، تصریح کرد:‌ طبیعتا انتخاب شورای شهر تأثیر مستقیم روی زندگی مردم دارد و مردم سلیقه خود را با رأی دادن نشان خواهند داد.

شهردار تهران به برخی اظهارنظرها درباره عدم مشارکت ها در انتخابات اشاره کرد و گفت: بالاخره شرایط اقتصادی کشور و فشار وارد شده به مردم مشکلاتی را ایجاد کرده است اما عدم شرکت در انتخابات پاسخ منطقی به این مشکلات نیست و اتفاقا عدم شرکت در انتخابات به کمک مسببین وضع موجود آمده و به نفع آن ها است.

وی ادامه داد: ما راهی به جز انتخابات و رأی گیری نمی شناسیم و معمولا در تمام دنیا هم این گونه است که مردم با رأی می‌توانند نظر خود را اعلام کنند و در مواردی که مردم رأی ندادند و مشارکتی ندارند حتی ممکن است اوضاع بدتر هم شود.

شهردار تهران از مردم دعوت کرد با حضور حداکثری در انتخابات شرکت کنند.

پیروز حناچی به همراه همسر و والدین همسرش در این انتخابات حاضر شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها