عراقچی پس از شرکت در انتخابات:

انتخابات ریاست جمهوری از ارکان نظام است/ شرکت مردم در انتخابات موجب حضور با قوت و عزت بیشتر در عرصه‌های بین المللی می‌شود

معاون سیاسی وزیر خارجه گفت: وقتی که مردم پشت نظام هستند و در انتخابات شرکت می‌کنند، با قوت و عزت بیشتری در عرصه‌های بین المللی حاضر می‌شویم.

انتخابات ریاست جمهوری از ارکان نظام است/ شرکت مردم در انتخابات موجب حضور با قوت و عزت بیشتر در عرصه‌های بین المللی می‌شود
کد خبر: 496750
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۸ ۱۴:۴۲:۴۲

اعتمادآنلاین| سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر خارجه پس از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری در وین، گفت: این قسمت و توفیق ما بود که این دوره از انتخابات را در وین باشیم و در محل سفارت ایران در اتریش رای خود را به صندوق بیاندازیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، وی افزود: انتخابات ریاست جمهوری یکی از ارکان نظام است و از مهم‌ترین آن انتخاب رئیس جمهوری است که حداقل چهار سال مدیریت کشور را در ابعاد اجرایی بر عهده خواهد گرفت و اهمیت بسیار زیادی دارد.

عراقچی ادامه داد: امیدوارم امروز مشارکت گسترده مردم را پای صندوق‌های رای شاهد باشیم، این موضوع مسلما باعث افزایش اقتدار، استحکام و قدرت ایران خواهد بود. در عرصه سیاست خارجی این را به عینه می‌بینیم که وقتی که مردم پشت سر نظام هستند و در انتخابات شرکت می‌کنند، با یک قوت، اقتدار و عزت بیشتری در عرصه‌های بین المللی حاضر می‌شویم.

معاون سیاسی وزیر خارجه اضافه کرد: امیدواریم که انتخابات این دوره هم با مشارکت گسترده مردم منجر به دولتی شود که منجر به افتخار و عزت جمهوری اسلامی ایران با تعامل گرایی و تعامل عزت مندانه با کشور‌های جهان در عرصه بین المللی باشد و امیدواریم نتیجه انتخابات برای مردم ایران خیر باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها